۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین معاون اول رئیس جمهور با بالگرد وارد استان قزوین شد
کد خبر: ۲۱۴۷۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

در نخستین روز از هفته دولت

معاون اول رئیس جمهور با بالگرد وارد استان قزوین شد

همزمان با نخستین روز از هفته دولت اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز وارد استان قزوین شد.

معاون اول رئیس جمهور  با بالگرد وارد استان قزوین شد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش با بالگرد وارد استان قزوین شد و مورد استقبال فریدون همتی استاندار، معاونان استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور که با بالگرد سفر خود را آغاز کرد پس از پرواز هوایی از منطقه دشت الله آباد آبیک که منطقه ای بیابانی و در آستانه گسترش به سمت کانون ریزگرد شدن است بازدید کرد. 
در این سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور و هیأت همراه ضمن دیدار با فریدون همتی استاندار قزوین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و دیدارهای مردمی چند طرح عمرانی افتتاح می‌شود.

یادآور می‌شود، حضور در جلسه شورای اقتصادی مقاومتی با حضور صنعتگران و تولیدکنندگان استان قزوین و همچنین افتتاح واحد تولید تخم‌مرغ نطفه‌دار که بزرگ‌ترین واحد در خاورمیانه است یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی بوده که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

کلنگ‌زنی طرح آبرسانی از بیدستان به شهر قزوین و بازدید از سد نهیب و شرکت در نشست شورای اداری استان قزوین و غیره از دیگر برنامه‌های اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به این استان است.

گفتنی است، استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در عرصه تولید،‌ صنعت و بخش کشاورزی بوده که امید است با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها که با حضور معاون اول رئیس جمهور و هیأت همراه صورت می‌گیرد، بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای منویات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برداریم.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان