۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین راه‌اندازی مرکز مشاوره وقف در قزوین
کد خبر: ۲۱۴۴۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۸ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف کشور مطرح کرد

راه‌اندازی مرکز مشاوره وقف در قزوین

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از راه‌اندازی مرکز مشاوره وقف در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد.

راه‌اندازی مرکز مشاوره وقف در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی‌متقی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جلسه پایش برنامه عملیاتی سال 95 که عصر روز گذشته(چهارشنبه) در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان در زمینه طرح ملی حفظ قرآن، تشکیل ستاد طرح تربیت حافظان، افتتاح مرکز آموزش مجازی قرآن‌ کریم و جذب تعداد بسیاری حافظ قرآن‌ کریم دارای پیشرفت و رشد مطلوب بوده است.
وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: این استان از لحاظ فرهنگی و اجتماعی از معدل خوب و رتبه بالایی برخوردار است.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: استان قزوین باید در زمینه وقف پیشرفت مضاعفی داشته باشد و در همین راستا تلاش شود مرکز مشاوره وقف در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان راه‌اندازی شود و در راستای وقف جدید نیز حرکت و اقدامات مضاعف صورت گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان