۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مردم ایران تا ظهور حضرت حجت از اسلام صیانت خواهند کرد
کد خبر: ۲۱۳۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرهنگ میر حیدری:

مردم ایران تا ظهور حضرت حجت از اسلام صیانت خواهند کرد

فرماندهی نیروی انتظامی استان گفت: انقلاب ما با سایر انقلاب ها متفاوت بوده و به جهت احیای اسلام ناب محمدی، در ادمه نهضت عاشورا به ثمر نشسته است. ان شاءلله تا ظهور حضرت حجت، این مردم در دفاع از ارزشهای دینی خود ایستادگی خواهند کرد.

مردم ایران تا ظهور حضرت حجت از اسلام صیانت خواهند کرد
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ میر حیدری، فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین، صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن شهر قزوین گفت: بحمدلله با رجز خوانی های دشمنان و اسائه ادبی که این بی خردان نسبت به مردم ایران داشتند، مردم غیرتمند ایران ان شالله امروز پرشور تر از همیشه و پرعظمت تر سال های گذشته در این جشن ملی حظور خواهند داشت و با تکیه بر روح پر فتوح امام راحل و خون شهدا، مشت محکمی بر دهان آمریکا و بد خواهان این نظام خواهند نواخت.
وی افزود:  علی رغم تمام تهدیدات سیاسی و نظامی که همه ساله بر ملت ایران تحمیل می شود، مردم به دلیل دلبستگی که نسبت به انقلاب عزیز دارند همواره پشت نظام بوده اند و از آن حمایت نموده اند.
این مسئول اذعان داشت: انقلاب ما با سایر انقلاب ها متفاوت بوده و به جهت احیای اسلام ناب محمدی، در ادمه نهضت عاشورا به ثمر نشسته است.
ان شاءلله تا ظهور حضرت حجت، این مردم در دفاع از ارزشهای دینی خود همواره در صحنه بوده و همانطور که در گذشته با اهدای جان و مال و فرزندانشان به این انقلاب خدمت کرده اند همچنان از این هدیه امام و شهدا صیانت خواهند کرد.
انتهای پیام/7008/خ      

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان