۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین میگوئل; ماشین‌سازی نقطه ضعفی ندارد/ هیجان در دربی بالا است
کد خبر: ۲۱۲۹۱۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

میگوئل; ماشین‌سازی نقطه ضعفی ندارد/ هیجان در دربی بالا است

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: ماشین سازی تیم بسیار خوبی است و تا به امروز نقطه ضعفی از آنها ندیدم.

میگوئل; ماشین‌سازی نقطه ضعفی ندارد/ هیجان در دربی بالا است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین  از تبریز، میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ماشین‌سازی در دربی تبریز گفت: فردا یک بازی سخت در پیش داریم. همیشه هیجان و اهمیت کار در دربی‌ها بالا می‌رود از ماشین‌سازی شناخت کامل داریم. می‌دانیم تیم خوبی دارند. همه تلاشمان را کردیم تا در بازی فردا پیروز شویم. انگیزه بالایی داریم. در بازی گذشته پیروز شدیم و شرایطمان بهبود پیدا کرد. سعی می‌کنیم در بازی فردا پیروز از میدان خارج شویم.

وی در مورد مصدومان تیمش، گفت: علیرضا رمضانی  و مهدی شریفی مصدومان ما هستند.

مربی پرتغالی تراکتورسازی در ادامه یادآور شد: ماشین سازی دفاع قوی دارد و خط هافبک این تیم به خوبی کار انتقال توپ را انجام می‌دهد. برای بازی فردا آماده هستیم. نقطه ضعفی در این تیم ندیدم. ماشین‌سازی فعلا نشان داده نقطه ضعفی ندارد.

میگوئل در مورد برنامه تیمش در تعطیلات یک ماه لیگ، خاطرنشان کرد: در تبریز به کارمان ادامه می‌دهیم و سپس در جام شهدا در تهران حضور پیدا می‌کنیم.

وی افزود: تلاش زیادی کردیم و تیم‌مان وضعیت خوبی دارد. دفاع قوی داریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

مربی تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: این نوع بازی‌ها بسیار سخت است. شاید اتفاقات در این بازی بتواند نتیجه را مشخص کند. دو تیم یکدیگر را کاملا می‌شناسند و اتفاقات می‌تواند نتیجه را مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، قلیچ‌خانی مدیررسانه‌ای تراکتورسازی در مورد نحوه بلیت فروشی بازی فردا گفت: چون میزبان ماشین‌سازی است و ما رقابتی جز بازی نمی‌بینیم همکاری بسیار خوبی با حریف انجام دادیم و ورزشگاه به صورت 70 به 30 در اختیار ماشین سازی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان