۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فرافکنی دولت بعد از بدعهدی‌های ۱+۵ در رابطه با برجام/ روشن شدن ماهیت شیطانی آمریکا
کد خبر: ۲۱۲۸۱۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فرافکنی دولت بعد از بدعهدی‌های ۱+۵ در رابطه با برجام/ روشن شدن ماهیت شیطانی آمریکا

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: امروز بعد از بدعهدی‌های ۱+۵ در رابطه با برجام، می‌بینیم که دولت در رابطه با دستاوردهاى برجام موضع خود را اساسى تغییر داده و رو به فرافکنی آورده است.

فرافکنی دولت بعد از بدعهدی‌های ۱+۵ در رابطه با برجام/ روشن شدن ماهیت شیطانی آمریکا

سیاوش شفیعی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانسگاه خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره بدعهدی‌های آمریکا در رابطه با برجام، گفت: برجام مسئه‌ای بود که بار دیگر اثبات کرد که شیطان بزرگ قابل اتکا و اعتماد نیست و این بزرگترین دستاورد از زمره دستاوردهاى « هیچ» برجام بود و این نعمت بزرگیست براى ما.

وی با بیان اینکه امروز همه متوجه بی‌نتیجه بودن برجام شده‌اند، افزود: مسئولان دولتی نیز به این موضوع واقفند که برجام هیچ دستاوردى نداشته است و بعضا در مقام سخن هم این موضوع را ابراز داشته‌اند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروز بعد از بدعهدی‌های 1+5 در رابطه با برجام، می‌بینیم که دولت در رابطه با دستاوردهاى برجام موضع خود را اساسى تغییر داده است و از آن همه چشم‌انداز و وعده‌هاى رنگارنگ و جذابی که به ملت می‌داد روى به فرافکنى آورده است.

شفیعی گفت: دولت‌مردان می‌گفتند که برجام سایه تهدید نظامى را از کشور برداشت یا اینکه برجام عزت آورد و از این سخنان. اما همانطور که گفته شد شاید تنها دستاورد برجام روشن شدن ماهیت شیطانى آمریکا بود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: به نظر ما این روند فرصت بزرگی است براى دولت و وزارت خارجه که به صورت رسمى به مطالبه‌گرى در مجامع بین المللى روى آورند و به جهانیان ثابت کنند که آمریکا نقض عهد و پیمان کرده و همانطور که همواره ملت و رهبر ما می‌گفتند آمریکا قابل اعتماد نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت یادآور شد: دولت و وزارت خارجه فضایى منفعلانه‌اى را در پیش گرفته است و به جاى اقدام عملى و رسمى به توجیه و تبیین دستاوردهاى هیچ برجام مى‌پردازند.

شفیعی در خاتمه گفت: همچنین باید به دولت و مسئولان متذکر شد که با تماس‌هاى طوفانى و فشار ایمیلى کارى پیش نمى‌رود و اقدامات جدى‌ترى مى طلبد. انشالله امید است که دولت به این موضوع اهتمام بیشترى داشته و پیگیر مطالبات آحاد ملت در قضیه برجام باشد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان