۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین وزیر نفت اصل ۱۶۷ قانون اساسی را درباره بورسیه‌های دانشگاه صنعت نفت رعایت کند
کد خبر: ۲۱۲۷۲۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

وزیر نفت اصل ۱۶۷ قانون اساسی را درباره بورسیه‌های دانشگاه صنعت نفت رعایت کند

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به ابطال تعهد وزارت نفت به وسیله بخشنامه وزیر درباره استخدام دانشجویان نخبه صنعت نفت گفت: از وزیر نفت می‌خواهیم اصل ۱۶۷ قانون اساسی را مبنی بر عطف به ماسبق نشدن بخشنامه‌ها رعایت کند.

وزیر نفت اصل ۱۶۷ قانون اساسی را درباره بورسیه‌های دانشگاه صنعت نفت رعایت کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 20 مرداد در اخطار قانون اساسی ناظر به اصل 167 قانون اساسی در صحن علنی مجلس به وزیر نفت گفت: وزیر نفت با دستور غیر منصفانه‌ای که داده است این اصل را نقض کرده است.

وی با اشاره به ابطال تعهد وزارت نفت برای استخدام دانشجویان نخبه رشته نفت به وسیله بخشنامه وزارت نفت خاطرنشان کرد: وزارت با همکاری سازمان سنجش در دفترچه‌های آزمون سراسری قید کرده بودند که از دانشجویان صنعت نفت که جزء رتبه‌های الف باشند وزارت نفت تعهد می‌کند که آنها را استخدام کند و در واقع اینها را بورسیه کرده بود.

داداشی با اشاره به اعتراض چند روزه دانشجویان صنعت نفت مقابل مجلس گفت: کسی صدای این عزیزان را نشنید؛ ما از وزیر نفت می‌خواهیم که اصل 167 قانون اساسی را رعایت کند و طبق این اصل بخشنامه‌ها در همه وزارتخانه‌ها باید عطف به ماسبق شود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان