۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بیانیه دادگستری کل استان قزوین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب
کد خبر: ۲۱۲۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بیانیه دادگستری کل استان قزوین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

دادگستری کل استان قزوین در بیانیه ای، حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پشتوانه مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها و خط و نشان‌های جدید استکبار برشمرد.

بیانیه دادگستری کل استان قزوین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب
به گزارش صبح قزوین، دادگستری کل استان قزوین در بیانیه ای ضمن اعلام حضور مجموعه دادگستری کل استان در راهپیمایی 22 بهمن خواستار حضور مردم در این گردهمایی دینی و سیاسی شد.
متن این بیانیه بدین شرح است: بسمه تعالی 22بهمن یادآور روز پرشکوهی است که اراده خداوند متعال بر اراده ظالمان و مستکبران غلبه کرد و امت مجاهد ایران به رهبری آیت الله العظمی امام خمینی(ره) بر استبداد پهلوی و قدرتهای شیطانی پیروز شد و دوران حیات مجدد اسلام ناب محمدی(ص) آغاز گردید.
22 بهمن یوم الله بزرگ تاریخ کهن ایران و روز بازیابی هویت اسلامی ایرانی است که به سرمشق برجسته‌ای برای ملت‌های تحت ستم و بویژه مسلمانان جهان تبدیل شد و جریان بیداری اسلامی را نوید داد.
22 بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر و روز تحقق معجزه الهی و آغاز تمدن نوین اسلامی و شکل‌گیری جامعه های آزاد ، مستقل، پویا و پیشرفته، در سایه ایمان به باورها وارزش‌های الهی و پایبندی به احکام نورانی اسلام در ایران اسلامی است.
امسال ملت بزرگ ما در حالی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد که در سایه الطاف الهی و با رهبری‌های هوشمندانه و قاطع مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله و حضور آگاهانه و شجاعانه مردم وفادار و انقلابی، انقلاب اسلامی به گفتمان پویا و پرنفوذ در عرصه جهانی تبدیل شده است.
جبهه استکبار و صهیونیسم پیش از هر زمان دیگری در برابر منطق مستحکم و استقامت و بصیرت ملت ایران مستأصل و سرخورده است و در برابر آن، ملت ایران از هر زمان دیگری با نشاط و منسجم و امیدوار به آیندهای درخشان تر، مسیر ارزش انقلاب را می‌پیماید.
اکنون نیز با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی تنها راه استمرار پیروزی‌ها و دستیابی به پیشرفت و تعالی کشور ارتقای توانمندی‌های داخلی کشور و افزایش استحکام ساخت درونی نظام و اقتدار ملی ایران و بصیرت و مقاومت ملت می‌باشد تا ضمن حمایت از فرزندان انقلاب در عرصه دیپلماسی، نسبت به هرگونه مسامحه و مماشات بادشمنان عهد شکن و عنود ملت ایران هشدار می دهیم و دغدغه خود را در مورد توطئه‌های پیچیده و پنهان آنان ابراز می‌داریم.
قطعاً ملت هوشمند و آماده ما به پیروی از تدابیر و رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب، رفتار دشمنان را رصد می‌کند و اجازه نخواهد داد حیله‌های آنان راه به جایی ببرد.
حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، پشتوانه مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها و خط و نشان‌های جدید استکبار و صهیونیستی است و دادگستری کل استان قزوین نیز ضمن تبریک این ایام به فجر آفرینان، خصوصاً ایثارگران و خانواده شهیدان، همدوش با همه توده‌های مومن و انقلابی ملت عزیز که همواره در صف مقدم انقلاب قرار داشته‌اند در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد.
نعمت‌های الهی را در تحقق وعده پیروزی مستضعفین بر مستکبرین سپاسگزاریم و از درگاه او عاجزانه می‌خواهیم که توفیق ایمان،مجاهدت و ثبات قدم روزافزون به ملت ما و همه ملتهای اسلامی و مظلوم عطا کند و جریان توفنده انقلاب اسلامی را به نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل فرماید.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان