۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین قزوین جزو ۴ استان امن کشور است
کد خبر: ۲۱۲۴۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی قزوین:

قزوین جزو ۴ استان امن کشور است

فرمانده انتظامی قزوین در نشستی با خبرنگاران قزوین ابراز کرد: قزوین جزو ۴ استان امن کشور است.

قزوین جزو ۴ استان امن کشور است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، پیش از ظهر(سه شنبه) امروز نشستی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در مقر فرماندهی نیروانتظامی برگزار شد.
سردار مهدی محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در این نشست با تجلیل از مقام خبرنگاران، ابراز کرد: هدف از انتشار عملکرد نیروی انتظامی در رسانه ها، آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
وی افزود: نیروی انتظامی ماموریت های خود را به گونه ای انجام می دهد که برای مردم امنیت و برای قانون شکنان نا امنی ایجاد کند.
محمودی تاکید کرد: انعکاس اخبار انتظامی در رسانه ها باید به گونه‌ای باشد که فضای جامعه را ملتهب نکند و رسانه باید در کنار پلیس به ایفای نقش بپردازد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: خبرنگاران سلاح مقدسی به نام قلم دارند که با استفاده از آن به بیان خبرهای روز پرداخته و در مسیر آگاهی بخشی مردم گام برمی‌دارند.
وی اضافه کرد: فعالیت در حوزه نیروی انتظامی حساسیت و ارزش گسترده‌ای را به خود اختصاص می‌دهد و کار در این حوزه باید با دقت بیشتری دنبال شود.
سردار محمودی یادآور شد: در طول یک سال گذشته تعامل مناسبی بین اهل رسانه ایجاد شده است و توانسته‌ایم اخبار را با رویکردهای مناسبی انعکاس دهیم.
فرمانده انتظامی استان قزوین تشریح کرد: اگر امنیت نداشته باشیم نمی‌توانیم فعالیت‌های خود را ادامه دهیم و نقش رسانه‌ها در تحقق این مهم ارزشمند است.
وی به آمار کشف مواد مخدر پرداخت و یادآور شد: طی 4 ماه گذشته 7 هزار و 296 نفر دستگیر شده‌اند که 20 درصد از این میزان مربوط به حوزه مواد مخدر است.
سردار محمودی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین به عنوان یکی از محل عبور قاچاق کالا و ارز محسوب می‌شود در سال جاری اولویت‌هایی در این راستا پیش‌بینی شده است.
این مقام انتظامی یدآور شد: با توجه به شرایط فرهنگی و دینی استان قزوین و تلاش پلیس، در حال حاضر قزوین جزو 4 استان امن کشور محسوب می‌شود.
گفتنی است در این مراسم زهرا حسینی خبرنگار پایگاه خبری صبح قزوین ، در حوزه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این استان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان