۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین راه نجات و توسعه کشور اتکاء به ظرفیت‌های داخلی است/ ولایت‌فقیه مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین مسیر به خط اهل‌بیت
کد خبر: ۲۱۲۴۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

راه نجات و توسعه کشور اتکاء به ظرفیت‌های داخلی است/ ولایت‌فقیه مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین مسیر به خط اهل‌بیت

حجت‌الاسلام علی‌محمدی با بیان اینکه ولایت‌فقیه مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین مسیر به خط اهل‌بیت(ع) است، افزود: راه نجات و توسعه کشور اتکاء به توانمندی و ظرفیت‌های داخلی و داشتن روحیه انقلابی است.

راه نجات و توسعه کشور اتکاء به ظرفیت‌های داخلی است/ ولایت‌فقیه مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین مسیر به خط اهل‌بیت
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشورپیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که در سالن جلسات جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: احزاب و جناح‌های سیاسی با گرایش‌های مختلف همیشه فعالیت داشته و خواهند داشت.
وی افزود: براساس روایات کسانی که به دنبال سلایق سیاسی می‌روند دچار خسارت دنیوی و اخروی خواهند شد؛ اما اگر کسی خط اهل بیت(ع) را انتخاب کند به سعادت دنیا و آخرت نائل می‌شود.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هرکس در مسیر خط امام حرکت کرده است و سخنان و بیانات امام راحل و مقام رهبری را چراغ راه خود قرار داده و براساس آن عمل نموده، سالم زندگی کرده است.
وی تصریح کرد: کسانی که دنباله‌رو جناح‌های سیاسی بوده‌اند، دچار گرفتاری شده‌اند زیرا مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین مسیر به خط اهل بیت حرکت در مسیر خط ولایت فقیه، امام و رهبری است، هم‌اکنون نیز اگر به رهنمودهای رهبری بی‌توجهی کنیم بدون شک ضرر خواهیم کرد.
محمدی با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه عنوان کرد: امام راحل همواره در سخنان خود به نکات مهم و کلیدی بیان کرده‌اند بر این اساس اگر می‎خواهیم آسیبی به مملکت نرسد، باید پیرو ولایت فقیه باشیم.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام و نظام نیز از ابتدای انقلاب تاکنون از جایگاه ولایت فقیه در کشور عصبانی بوده و با آن مخالفت کرده‌اند؛ زیرا به خوبی می‌دانند رکن و اساس انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: سخنان امام راحل اصول و پایه انقلاب است به طوریکه ایشان در سخنانی فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است که این سخن برای همیشه ایام بوده و منحصر به زمان خاصی نیست.
وی اضافه کرد: در این ایام پس از گذشت 6 ماه از برجام و تعهدی که بر لغو همه تحریم‌ها داده شد اما امروز آمریکا با عهدشکنی سخن از برداشته شدن تدریجی تحریم‌ها می‌گوید و بعد از مدتی دیگر نیز بهانه‌های دیگری را عنوان خواهند کرد.
محمدی راه نجات و رسیدن به پیشرفت و توسعه کشور را اتکاء به توانمندی و ظرفیت‌های داخلی و عدم وابستگی به سایر کشورها و داشتن روحیه انقلابی و جهادی در مسیر تحقق اهداف عنوان کرد.
وی افزود: کسانیکه دین و آیین ما را قبول ندارند هرگز منافع کشور را تامین نخواهند کرد، چراکه فقط به فکر منافع خود هستند.
این مقام مسئول ادامه داد: امام(ره) فرموده‌اند که جایگاه و اختیارات ولی فقیه همچون اختیارات رسول اکرم(ص) است و راه سعادت و خوشبختی انسان‌ها در تمسک جستن به اهل بیت و حرکت در مسیر آنهاست.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: حق این است که تابع سخنان و مواضع رهبری باشیم و مطابق آن عمل کنیم.
وی در ادامه سخنان خود با تشکر از تلاش و اقدامات مدیرکل سابق استان گفت: امیدواریم در سمت جدید خود به عنوان مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه کردستان نیز موفق باشید.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام عادل پیش از این در سمت مدیرکل اوقاف یزد منشا برکات و خدمات در استان بوده و با تجربه خوبی که در این عرصه کسب کرده است، امیدواریم در استان قزوین نیز شاهد اقدامات مطلوب از سوی وی باشیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان