۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ششگلانی; باشگاه تراکتورسازی مسئولیتش را گردن این و آن نیندازد/ نظر ما برگزاری دربی در بنیان دیزل است
کد خبر: ۲۱۲۳۹۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ششگلانی; باشگاه تراکتورسازی مسئولیتش را گردن این و آن نیندازد/ نظر ما برگزاری دربی در بنیان دیزل است

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت:‌ مشخص کردن محل میزبانی مسابقات بر عهده باشگاه است و باشگاه تراکتورسازی مسئولیتش را گردن این و آن نیندازد.

ششگلانی; باشگاه تراکتورسازی مسئولیتش را گردن این و آن نیندازد/ نظر ما برگزاری دربی در بنیان دیزل است

جواد ششگلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری صبح قزوین ،‌در مورد محل برگزاری دربی تبریز گفت: محل برگزاری این بازی هنوز مشخص نشده است اما گزینه ما و سازمان لیگ برگزاری بازی در ورزشگاه بنیان دیزل است.

وی افزود: ماشین‌سازی باید به عنوان میزبان با گسترش فولاد هماهنگی لازم را به عمل آورد و موافقت آنها را با برگزاری این مسابقه بگیرد.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد اینکه آیا احتمال دارد با توجه به اینکه زمین مناسبی در حال حاضر برای میزبانی این مسابقه وجود ندارد بازی به تعویق بیفتد، گفت: اگر ضرورتی وجود داشته باشد این اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که به جز ورزشگاه گسترش فولاد کدام ورزشگاه می‌تواند میزبان دیدار تراکتورسازی و گسترش فولاد باشد، خاطرنشان کرد: ورزشگاه باغشمال که امکان برگزاری این بازی را ندارد. زمین اختصاصی تراکتورسازی هم می‌تواند میزبان این بازی باشد که این مسئله مربوط به ماشین‌سازی است و آنها باید توافقات لازم را با مسئولان تراکتورسازی انجام دهند.

ششگلانی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارنظر مصطفی آجورلو پس از برگزاری دومین بازی تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی مبنی بر اینکه ششکلانی و جمشید نظمی کجا هستند تا در مورد چرایی انجام بازی در این مکان صحبت کنند، عنوان کرد: ششکلانی همین جا است و جای خاصی نیست. این موضوع به باشگاه مربوط است و نمی‌توان مسئولیت را گردن این و آن انداخت. باشگاه باید محل بازی تیمش را مشخص کند. حالا اگر مدیران قبلی تراکتورسازی در این مورد کاری نکردند این به ما مربوط نمی شود.

وی افزود: وضعیت ورزشگاه یادگار باید درست می‌شد که در گذشته بودجه برای انجام این کار نبود اما حالا که بودجه داریم باید این بازسازی را می‌کردیم. آجورلو اگر ماندگار بود می‌تواند تدابیر لازم برای افزایش گنجایش ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی را بیندیشد. شنیده‌ام آجورلو در حال رایزنی است تا ورزشگاه یادگار را از وزارت ورزش بگیرد و آن را به تراکتورسازی بدهد که باید دید این اقدامات به کجا می‌انجامد.

ششگلانی در مورد اینکه آیا ورزشگاه یادگار امام تا هفته پنجم برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شود، گفت: طبق چیزی که ما از روند پیشرفت کار مشاهده می‌کنیم، عملیات بازسازی طبق برنامه در حال پیشرفت است و اگر مشکلی به وجود نیاید و حادثه غیر قابل پیش بینی رخ ندهد این اتفاق می‌افتد.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در پایان، عنوان کرد: برگزاری بازی‌های تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی‌اش برای همین دو هفته بوده است. به هر حال این مشکلی بود که در مقطع فعلی وجود داشت و باید همه کمک کنند تا این مشکل برطرف شود. از باشگاه، هوادار و خبرنگاران تا تیم میهمان باید با این مسئله کنار می آمدند تا بتوانیم ورزشگاه یادگار را درست کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان