۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تلاش می‌کنیم یک وقت خالی از رئیس‌جمهور برای برگزاری جلسات شورایعالی فضای مجازی پیدا کنیم
کد خبر: ۲۱۲۰۳۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تلاش می‌کنیم یک وقت خالی از رئیس‌جمهور برای برگزاری جلسات شورایعالی فضای مجازی پیدا کنیم

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه جلسات شورایعالی فضای مجازی کم است و باید دو هفته یکبار باشد، گفت: تلاش می‌کنیم یک وقت خالی از رئیس جمهور برای برگزاری جلسات شورایعالی فضای مجازی پیدا کنیم.

تلاش می‌کنیم یک وقت خالی از رئیس‌جمهور برای برگزاری جلسات شورایعالی فضای مجازی پیدا کنیم

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین ، پیرامون جلسات این شورا اظهار داشت: جلسات کم است و این جلسات در ماه یکبار  تشکیل می‌شود. توصیه ما این است که حداقل دو هفته یکبار باشد.

دبیر شورایعالی فضای مجازی افزود: تلاش می‌کنیم که بتوانیم یک وقت خالی از رئیس جمهور پیدا کنیم تا بتوانیم 2 هفته یکبار جلسه‌ شورایعالی فضای مجازی را داشته باشیم.

فیروز آبادی در ادامه پیرامون مصوبات شورایعالی فضای مجازی گفت: آخرین مصوبه‌های‌مان درباره بررسی وضعیت شبکه‌های اجتماعی بوده است که البته این بحث هنوز در دستور کار ما است. همچنین بحث شبکه ملی اطلاعات را داریم که در اولین جلسه‌ شورا که احتمالا شنبه هفته آینده خواهد بود، این دو بحث را داشته باشیم.

وی درخصوص عدم برگزاری به موقع جلسات شورایعالی فضای مجازی نیز گفت: رئیس جمهور به برگزاری جلسات شورا اهتمام دارند اما بحث این است که وقت کنند. ایشان تلاش می‌کند که حداقل ماهی یکبار این جلسات باشد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان