۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رشد ۵۰۰ درصدی اعتبارات گروه بررسی محتوا در سال جاری
کد خبر: ۲۱۱۸۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت: ۱۷:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

رشد ۵۰۰ درصدی اعتبارات گروه بررسی محتوا در سال جاری

خیراله رحمانی گفت: اعتبارات گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در سال جاری نسبت به سال گذشته از رشد ۵۰۰ درصدی برخوردار است.

رشد ۵۰۰ درصدی اعتبارات گروه بررسی محتوا در سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که در سالن جسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری برای نخستین بار به منظور اجرای برنامه‌هایی از قبیل آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، تهیه سامانه و بانک اطلاعاتی معلمین مؤلف، اشاعه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کرسی‌های نقد و بررسی کتب، اعتباراتی از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اختصاص یافته است.
وی ضمن ابراز سپاس از نگاه علمی و توسعه مدارانه معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور افزود: با اجرای طرح چند تألیفی کتب درسی، بخشی از اهداف راهکار 5/5 سند تحول بنیادین تحقق می‌یابد.
رحمانی عنوان کرد: اعتبارات گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در سال 1395 نسبت با سال 1394 از رشد 500 درصدی برخوردار است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی قزوین خاطر نشان کرد: در سال جاری کارگروه‌های اعتبارسنجی شیمی، امور دامی و سرامیک و تزئینات داخلی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، در سطح کشور از عملکرد بسیارخوبی برخوردار بودند.
رحمانی تصریح کرد: در سال جاری در نظر است با برگزاری دوره‌های تخصصی تولید محتوای الکترونیکی، گام‌های اساسی در ارتقاء توانمندسازی فرهنگیان و معلمان استان برداشته شود.
این مسئول اضافه کرد: اشاعه سند تحول بنیادین و ارتقاء دانش مدیران و معلمان آموزشی در این زمینه از برنامه‌های سال 1395 گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان نیز می‌باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان