۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پرحاشیه‌ترین مدیر دولت یازدهم میهمان قزوین می‌شود
کد خبر: ۲۱۱۸۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت: ۱۶:۳۷ ↗ لینک کوتاه

در پایان هفته جاری؛

پرحاشیه‌ترین مدیر دولت یازدهم میهمان قزوین می‌شود

پرحاشیه‌ترین مدیر دولت یازدهم میهمان قزوین می‌شود تا با حضور در نشست‌های علمی و پژوهشی به دنبال راهکار برای حل معضلات محیط زیستی استان باشد.

پرحاشیه‌ترین مدیر دولت یازدهم میهمان قزوین می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و وزیر محیط زیست کشور طی سفر یک روزه به استان قزوین سفر خواهد کرد.
پنج شنبه هفته جاری یعنی 21 مردادماه ابتکار به استان قزوین می‌آید تا با شرکت در جلسات مختلف و برگزاری نشست‌های علمی در حوزه‌های محیط زیستی به ارائه راهکار برای مشکلات قزوین بپردازد.
ریز برنامه‌های رئیس محیط زیست استان به شرح زیر است:
- دیدار با اساتید و دانشجویان آموزش عالی استان، اعضای شورای شهر و روستا، تشکل‌های مردم نهاد، مسئولان استان، پنج شنبه ساعت 10 صبح سالن اجتماعات شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
- بازدید از دستاوردهای دانش بنیان محیط زیستی، پنج شنبه ساعت 12 پارک علم و فناوری امام خمینی(ره)
- نشست مشترک با رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان پیرامون حمایت قضایی برنامه عمل محیط زیست، پنج شنبه ساعت 14 در دفتر استانداری قزوین
- شرکت در شورای اداری استان با هدف بررسی پیشرفت حفاظت از محیط زیست، پنج شنبه ساعت 16 در استانداری قزوین
باتوجه به اینکه وضعیت محیط زیستی و آلودگی و ریزگردها در استان قزوین به مرز هشدار رسیده است و به گفته کارشناسان قزوین در آینده‌ای نزدیک به اهواز دیگری تبدیل می‌شود باید منتظر راهکارهای خانم ابتکار به عنوان پرحاشیه‌ترین مدیر دولت یازدهم برای حل معضلات محیط زیستی استان بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان