۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین همایش تجلیل از مقام شهید صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۰۵۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۲ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه قزوین:

همایش تجلیل از مقام شهید صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی برگزار می‌شود

محمد سرباز از برگزاری همایش تجلیل از مقام شهید صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی این استان طی ۱۷ مرداد ماه سال جاری به مناسبت روز خبرنگار در استان قزوین خبر داد.

همایش تجلیل از مقام شهید صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی برگزار می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین قزوین ضمن گرامیداشت 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار کرد: به مناسبت این روز و سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که در حمله طالبان به سفارت ایران در شهر کابل افغانستان به شهادت رسیدند، ویژه برنامه‌هایی از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: به مناسبت روز خبرنگار سازمان بسیج رسانه استان قزوین برنامه‌های متنوعی را برای این روز تدارک دیده است که از جمله آن سانس ویژه فیلم ایستاده در غبار برای اصحاب رسانه در سینما بهمن این استان که یکی از فیلم‌های برتر جشنواره فجر سال جاری است، طی روز 16 مرداد ماه سال جاری اکران می‌شود.
این مسئول عنوان کرد: ویژه برنامه سازمان بسیج رسانه این استان همایش تجلیل از مقام شهید صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی استان قزوین است که این برنامه در روز 17 مرداد ماه سال جاری ساعت 10 صبح در فرهنگسرای بانوی شهر قزوین برگزار می‌شود.
سرباز خاطرنشان کرد: یکی از ویژه برنامه‌هایی که در این همایش برگزار می‌شود، حضور خادمین حرم رضوی است که یکی از خادمان خبرنگار روزنامه خراسان نیز در این همایش حضور دارد.
وی بیان کرد: در این برنامه اهدا تبرکی حرم امام رضا(ع) و متبرک شدن پرچم گنبد، سخنرانی حجت‌الاسلام علی معبودی مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از ویژه برنامه‌های همایش تجلیل از مقام شهید صارمی و روزنامه‌نگاران انقلابی استان قزوین است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: در این همایش تقدیر و تجلیل از خبرنگاران در حوزه‌های مختلف خبری صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان