۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین وزارت خارجه با قدرت دفاعی با اجرای نسیه برجام مقابله به مثل کند/ لزوم تقویت فناوری‌های هسته‌ای برای مقابله با خصلت حیوانی آمریکا
کد خبر: ۲۰۹۸۱۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

وزارت خارجه با قدرت دفاعی با اجرای نسیه برجام مقابله به مثل کند/ لزوم تقویت فناوری‌های هسته‌ای برای مقابله با خصلت حیوانی آمریکا

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: آمریکا با یک خصلت حیوانی در برابر نشان دادن ضعف، حمله می‌کند بنابراین ما باید با قدرت عمل کنیم تا نتوانند به ما حمله کنند، آن‌ها برجام را نسیه اجرا کردند و ما باید مقابله به مثل کنیم.

وزارت خارجه با قدرت دفاعی با اجرای نسیه برجام مقابله به مثل کند/ لزوم تقویت فناوری‌های هسته‌ای برای مقابله با خصلت حیوانی آمریکا

عبدالحمید نقره‌کار عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، گفت: بحث ارتباط ما با آمریکا و استکبار جهانی فقط بحث برجام نیست بلکه باید به طور کلی ببینیم که آمریکا و استکبار جهانی اگر در برابر خودش ضعف ببیند به طور مرتب حمله خود را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه این خصلت آمریکا یک خصلت حیوانی است که در برابر ضعیف حمله خود را بیشتر می‌کند، گفت: ما از ابتدا اشتباه کردیم که به آمریکا خوشبین بوده و به رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور کامل عمل نکردیم، ما یک‌طرفه کار کردیم در حالی که آنها نسیه عمل کردند و حالا به تعهداتشان پایبند نیستند.

نقره‌کار ادامه داد: البته از هر جا جلوی ضرر را بگیریم منفعت است بنابراین ما باید پاسخ آنها را به طور متقابل بدهیم. اگر آنها تعهدات خود را نقض کرده‌اند ما نیز باید به طور متقابل فناوری‌های خود را مطابق مصلحت‌های نظام تقویت کنیم تا آنها از حمله مستمر و مداوم پشیمان شوند زیرا فقط قدرت دفاعی ماست که آنها را پشیمان می‌کند.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت اظهارداشت: وزارت امور خارجه باید اشکالات متن قرارداد را جبران کرده و سعی کنند که از طریق مقابله به مثل بتوانند نیروهای داخلی را تقویت کنند، بخش عمده‌ای از مسئولیت جهانی و تاریخی جمهوری اسلامی این است که چهره استکبار جهانی را نشان دهد و نهادهایی که زیر سلطه استکبار جهانی عمل می‌کنند مانند سازمان ملل یا شورای امنیت را به ملت دنیا معرفی کند.

نقره‌کار با بیان اینکه ما معتقدیم که این نهادها نمی‌توانند به عدالت عمل کنند، گفت: ما می‌توانیم مردم جهان را بیشتر با استکبار آشنا کنیم زیرا مردم جهان دارای فطرت الهی هستند و خودشان با شناخت استکبار در برابر آن موضع‌گیری می‌کنند، در حال حاضر نیز مردم اروپا و آمریکا علیه مافیای قدرت و ثروت موضع‌گیری کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: استکبار فعلی دنیا نیز به زودی به سرنوشت تمام مستکبران تاریخ دچار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان