۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بودجه رسانه ملی متناسب با رسالت‌های آن نیست
کد خبر: ۲۰۹۲۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۷ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

بودجه رسانه ملی متناسب با رسالت‌های آن نیست

داود محمدی با اشاره به اینکه بودجه رسانه ملی متناسب با رسالت‌های آن نیست از آمادگی نمایندگان برای اجرایی شدن تبصره ۱۷ قانون بودجه در استان خبر داد.

بودجه رسانه ملی متناسب با رسالت‌های آن نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، نشست مشترک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل و معاونان صداوسیمای مرکز قزوین عصر روز گذشته(چهارشنبه) برگزار شد.
در این نشست مدیرکل صدا و سیمای قزوین با اشاره به نقش و تاثیرگذاری رسانه ملی در افکار عمومی از تغییر رویکرود دشمن از قدرت سخت به جنگ نرم و رسانه ای سخن گفت.
معصوفی فر با اشاره فعالیت 25 هزار شبکه ماهواره‌ای از 217 شبکه فارسی زبانی سخن گفت که در تلاشند با تولید فیلم و سریال اهداف خود را در کشور دنبال کنند.
وی به تنگناهای مالی صدا و سیما هم اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال برای اجرای 30 طرح نیمه تمام سیگنال رسانی که از سال‌های قبل باقی مانده ، نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرکل صدا و سیما با قدردانی از حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب تبصره 17 قانون بودجه خواستار همراهی بیشتر آنان در اجرایی شدن این تبصره در استان شد.
معاونان خبر، صدا، سیما، فنی و برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز قزوین هم با ارائه گزارشی از عمکرد حوزه‌های کاریشان تغییرفرهنگ را موضوع اصلی جنگ رسانه ای شبکه های ماهواره ای دانستند و خواستار توجه بیشتر نمایندگان به این حوزه شدند.
داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از رسانه ملی به عنوان یکی از ارکان مهم فرهنگ، توسعه و تبلور اقتصاد مقاومتی یاد کرد.
وی با اشاره به اینکه بودجه رسانه ملی متناسب با رسالت‌های آن نیست از آمادگی نمایندگان برای اجرایی شدن تبصره 17 قانون بودجه در استان خبر داد.
رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: تبصر 17دستگاه‌های اجرایی را مجاز دانسته تا 2درصد از بودجه خود را در صدا و سیما به تولید برنامه اختصاص دهند.
روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج هم صدا و سیما را سنگر اول جنگ نرم دانست و از ضرورت حمایت از رسانه ملی سخن گفت.
همچنین بهمن طاهرخانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم از نقش مهم برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قزوین در ارتقا و شناساندن فرهنگ بومی استان سخن گفت .
سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم فرهنگ را زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی دانست وبر حمایت نماینده گان از رسانه ملی به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی تاکید کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان