۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فضای ورودی شهرها باید از هم‌اکنون برای سفر هیات دولت و رئیس جمهورآماده شود
کد خبر: ۲۰۹۰۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۶ ساعت: ۱۳:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون امور عمرانی استانداری قزوین:

فضای ورودی شهرها باید از هم‌اکنون برای سفر هیات دولت و رئیس جمهورآماده شود

منوچهر حبیبی بیان کرد: فضای ورودی شهرها باید از هم اکنون آماده شود؛ البته کارهای عمرانی فقط محدود به سفر رئیس جمهور به استان نیست اما بسیار خوب است که به واسطه این سفر مشکلات شهری نیز مرتفع شود.

فضای ورودی شهرها باید از هم‌اکنون برای سفر هیات دولت و رئیس جمهورآماده شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، منوچهر حبیبی، معاون امور عمرانی استانداری قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان در سالن جلسات بحران استانداری اظهار کرد: زمان سفر کاروان هیئت دولت به همراه رئیس جمهور به استان مشخص نیست؛ اما به واسطه اینکه فقط چند استان برای سفر استانی باقی مانده‌اند، این سفر نزدیک است.
وی با بیان اینکه آمادگی همه دستگاه‌ها برای میزبانی از کاروان تدبیر و امید ضروری است، عنوان کرد: به دلیل اهمیت این سفر و شرایط خاص آن ممکن است در سفر به استان‌های باقی مانده جابجایی صورت بگیرد، هم اکنون کهکیلویه و بویر احمد استان بعدی است که در پایان این ماه میزبان دولت خواهد بود.
این مسئول در ادامه افزود: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به هر استانی یک فرصت مغتنم برای آن استان و مسئولانش است که باید حداکثر بهره‌برداری را از آن انجام داد تا مشکلات ما در این سفر با تائید دکتر روحانی حل شود.
وی با اشاره به اینکه رئیس قوه مجریه مسئول گره گشایی به مشکلات است، بیان کرد: همه دستگاه‌های متولی در استان باید پیش از سفر رئیس جمهور به قزوین مشکلات و برنامه‌های اصلی حوزه خود را رصد کرده و در ارتباط گیری با وزارتخانه مربوط به خود مصوبات لازم را بگیرند.
حبیبی ادامه داد: در یک روز سفر کاری هیئت دولت به قزوین شرایط بررسی مشکلات و برنامه‌ها وجود ندارد بلکه باید طرح‌های هماهنگ شده هر حوزه با وزارتخانه در جلسه با رئیس جمهور مطرح شود و مجوز لازم از از وی برای انجام اخذ شود.
وی تاکید کرد: همه مدیران استان باید طرح‌هایی که نیازمند تائید وزرا و شخص رئیس جمهور است را با کار کارشناسی آماده کرده و اعلام موافقت نهایی با آن فقط در روز حضور رئیس جمهور در استان گرفته شود.

سفر رئیس جمهور به استان در افتتاح پروژه‌ها خلاصه نمی‌شود

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به وظایف میزبانی از هیئت دولت اذعان کرد: فضای ورودی شهرها باید از هم اکنون آماده شود؛ البته کارهای عمرانی فقط محدود به سفر رئیس جمهور به استان نیست اما بسیار خوب است که به واسطه این سفر مشکلات شهری نیز مرتفع شود.
وی با بیان اینکه باید از اختصاص هزینه‌های غیرضرور در این سفر جلوگیری کرد، عنوان کرد: در سفرهای استانی معمولا اعضای هیئت دولت از سه طریق زمینی، هوایی و با قطار وارد استان می‌شوند و مسئولان مربوطه به این سه حوزه باید آمادگی لازم را داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: سفر استانی دارای حجم کاری بالایی است و باید با تقسیم کار و تشکیل کمیته‌های کاری با محوریت ادارات استان برنامه‌ریزی خوبی صورت بگیرد؛ از سوی دیگر نمایندگان رئیس جمهور نیز در این سفر به شهرستان‌ها سفر خواهند کرد که این موضوع باید مدنظر فرمانداران قرار بگیرد.
وی از حضور همزمان رئیس جمهور و معاون اول وی در استان خبر داد و گفت: برای حضور آقای جهانگیری در استان برنامه ریزی لازم انجام شده و وی نشست‌هایی با حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی خواهد داشت.
حبیبی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان در افتتاح پروژه‌ها خلاصه نمی‌شود، اذعان کرد: یکی از ابعاد سفر هیئت دولت به استان افتتاح پروژه‌هاست؛ بلکه این سفری همه جانبه است و حضور مردمی و استقبال روحیه بخش مسئولان است.
وی با تاکید بر اینکه پیش از سفر باید مشکلات دستگاه‌های استان رصد شود، بیان کرد: باید بهترین بهره‌برداری از این سفر برای استان انجام شود و نباید برای سفر حاشیه درست کرد؛ زیرا چهره استان در کشور خدشه دار می‌شود.
معاون امور عمرانی استانداری قزوین در پایان تصریح کرد: مسئولان هر حوزه باید مشکلات مردمی را رصد کرده و با همکاری دفتر ارزیابی عملکرد در استان آنها را پیش از سفر دولت به استان حل و فصل کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان