۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هیات مدیره کانون بازنشستگان آموزش‌وپرورش از برگزاری انتخابات بازرسین خودداری می‌کند+تصویر
کد خبر: ۲۰۷۶۴۲ نویسنده: اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۱ ساعت: ۱۲:۲۸ ↗ لینک کوتاه

با توجه به مکاتبات متعدد فرماندار قزوین؛

هیات مدیره کانون بازنشستگان آموزش‌وپرورش از برگزاری انتخابات بازرسین خودداری می‌کند+تصویر

با اعتراض برخی از اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش و انجام مکاتبات متعدد از سوی فرماندار قزوین هیات مدیره این کانون از برگزاری انتخابات بازرسین خودداری می‌کند.

هیات مدیره کانون بازنشستگان آموزش‌وپرورش از برگزاری انتخابات بازرسین خودداری می‌کند+تصویر
به گزارش اجتماعی صبح قزوین ؛ با اعتراض تعدادی از اعضای کانون بازنشستکان آموزش و پرورش استان قزوین به فرماندار و پیگیری عدم اجرای برخی مفاد اساسنامه توسط هیات مدیره و عدم برگزاری انتخابات بازرسان این کانون، فرماندار قزوین طی مکاتبات مکرر خواهان برگزاری انتخابات بازرسان شد، اما مسئولین کانون از انجام آن خودداری کرده‌اند.

در اساسنامه کانون آمده است که وجود بازرسین تضمین کننده سلامت مالی خواهد بود و طبق ماده 20 انتخابات برای بازرسین سالی یکبار و برای مدت یکسال تعین می‌شوند و هر سال با برگزاری مجمع عمومی گزارش سالانه و بیلان مالی اعم از درآمدها و هزینه‌های کانون ثبت و در پایان هر سال مالی جهت بررسی در مجمع و به کمیسیون ماده 10 قانون فعالیت‌ها و احزاب ارائه شود.

علی‌رغم مکاتبات متعدد فرماندار قزوین با هیات مدیره این کانون و تعیین ضرب العجل 72 ساعته برای اطلاع رسانی اعضاء از طریق سیستم پیامکی و برگزاری انتخابات تا 15 فروردین سال جاری با حضور نماینده فرمانداری اما متاسفانه تا به امروز انتخابات صورت نگرفته است.
در نامه شماره 135 مورخ 1/11/94 فرمانداری قزوین آمده است:" پیرو مکاتبات متعدد گذشته بدینوسیله اعلام می‌گردد عدم اجرای مفاد صریح اساسنامه از سوی هیات مدیره تخلف محرز تلقی گردیده و قابل پیگرد قانونی بوده و مقتضی است نسبت به برگزاری مجمع عمومی و انتخابات بازرسین و ارایه گزارش بیلان مالی سالیانه در کمترین زمان ممکن اقدام لازم معمول دارید."

بنا به اظهارات چند تن از اعضای این کانون انتخابات بازرسین باید در شهریور ماه سال 94 انجام می‌گرفت که تا به امروز انجام نشده و قریب 10 ماه است که هر گونه محاسبات مالی غیرقانونی و مخالف اساسنامه است.
گفتنی است، این کانون حدودا 6 هزار عضو دارد و بصورت ماهانه یا سالانه از هر عضو حق عضویت دریافت می نماید.

توضیح:
پایگاه تحلیلی- خبری صبح قزوین قبل از هرگونه داوری جهت رفع مشکل اعضا و جلوگیری از هر گونه نقض قانون تصمیم به انتشار این خبر گرفته است و اعلام آمادگی دارد تا با اعضای هیات مدیره گفتگو داشته باشد تا حقیقت بر اعضا روشن شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان