۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین استان قزوین کمربند امنیتی پایتخت است
کد خبر: ۲۰۶۸۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۷ ساعت: ۱۴:۳۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامي استان :

استان قزوین کمربند امنیتی پایتخت است

سردار مهدی محمودی گفت: استان قزوين کمربند امنيتي پايتخت و از لحاظ شاهراه ارتباطی با دیگر شهرهای کشور جزو استان‌هاي ويژه است.

استان قزوین کمربند امنیتی پایتخت است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سردار مهدي محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین در آيين تکريم و معارفه فرماندهي انتظامي شهرستان قزوين، اظهار کرد: هر تغيير و تحولي بايستي منجر به رشد و تعالي سازماني و فردي در مجموعه سازماني شده و توانمندي و ارتقاء بخشي زير مجموعه سلسله مراتب در سرلوحه برنامه و کار قرار گيرد تا اين امر وجهه منطقي و علمي داشته باشد.

وي با بيان اينکه بيش از 70 درصد ماموريت هاي انتظامي در مجموعه شهرستان قزوين انجام مي شود،گفت: اين شهرستان بيشترين مساحت از حوزه استحفاظي را داراست و بيش از 60 درصد از امکانات و تجهيزات به اين شهرستان اختصاص داده مي شود. 
این مسئول در ادامه اضافه کرد: همچنین این شهرستان بيشترين آمار دانشجويي را در سطح کشور دارا بوده و اسکان اتباع بيگانه نيز در شهرستان مرکز استان، متمرکز مي شود و به تبع آن ممکن است بيشترين آسيب هاي اجتماعي، جرايم و تخلفات در اين شهرستان رخ دهد.


فرمانده انتظامي استان قزوين تصریح کرد: به دليل ناهمگوني ترکيب جمعيتي در شهرستان قزوين بايستي ملاحظات "امنيتي – اجتماعي" با ظرافتي خاص صورت پذيرفته و اقدامات وافري در ارائه خدمات و تامين نظم و امنيت مردم برنامه ريزي و در دستور کار قرار گيرد.

استان قزوين کمربند امنيتي پايتخت

محمودي استان قزوين را کمربند امنيتي پايتخت و از لحاظ سوق الجيشي جزو استان هاي ويژه برشمرد و افزود: به عنوان نمونه در همين تعطيلات عيد سعيد فطر، بالغ بر 5 ميليون تردد در محورهاي مواصلاتي استان داشتيم که کنترل و ايجاد شرايط "ترافيکي – امنيتي" مناسب در کنار ارائه خدمت به عموم مردم، نيازمند حضوري موثر و اقداماتي مفيد در استان است.

وي بيان داشت: با وجود ناامني هاي موجود در کشورهاي همسايه و شرايط امنيتي معلوم در کشورهاي مدعي پيشرفت و امنيت و همچنين با توجه به صرف بودجه هاي کلان توسط کشورهاي غربي و دشمنان براي برهم زدن امنيت کشورمان، شاهد امنيت مطلوب و مثال زدني در کشور و شايسته شکرگذاري به درگاه خداوند هستيم اما اين دليل بر آسودگي خيال نيست بلکه همه آحاد مردم جامعه و تمام دستگاه ها و نهادها بايد پليس و دستگاه هاي امنيتي را در توليد و حفظ امنيت ياري کنند.

فرمانده انتظامي استان قزوين با بيان اينکه هيچ دستگاهي به تنهايي نمي تواند امنيت مطلوب را در کشور ايجاد کند، تاکيد کرد: ماموريت خطير و مهم به عهده کارکنان انتظامي استان که همان سربازان ولايت و رهبري هستند واگذار شده که از همه مسئولان و مردم تقاضا داريم همانطور که تاکنون با حمايت هاي بي دريغ خود در کنار مجموعه انتظامي استان براي ايجاد امنيتي مطلوب بودند انشاء الله همچنان در ميدان کار باشند تا عزيزان نيروي انتظامي از عهده اين مسئوليت بر بيايند.

برنامه ريزي و پيشرفت در گرو داشتن امنيتي مطلوب

اين مقام ارشد انتظامي برنامه ريزي براي پيشرفت در همه زمينه ها ازجمله سياسي، فرهنگي و اقتصادي را در گرو داشتن يک امنيت مطلوب دانست و تاکيد کرد: هر اقدام عملي در صورت فقدان امنيت، تحت الشعاع قرار مي گيرد در نتيجه، براي ايجاد هر فعاليتي بايد ابتدا به مقوله امنيت اهميت بدهيم.

وی با تاکيد بر اينکه کارکنان انتظامي استان سربازان اين مرز و بوم و مدافعان حريم امنيت و انتظام بخشي در جامعه و در خدمت همه مردم هستند، خاطر نشان کرد: با حمايت هاي همه جانبه مردم و مسئولان با کاهش وقوع جرايم و افزايش کشف و کنترل جرايم اجتماعي در کنار مسئولان قضايي در هر زمينه و هر هدفي به وضعيت مطلوبي مي رسيم و در نهايت به رضايتمندي مردم در استان قزوين دست خواهيم يافت.

گفتني است، در اين مراسم ضمن تکريم و تقدير از سرهنگ "رضا اکبري"، سرهنگ "محمد قاسم طرهاني" به سمت فرماندهي انتظامي شهرستان قزوين منصوب شد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان