۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تأمین امنیت پایدار کشور با حضور جوانان در پدافند هوایی/ ایران دارای امن‌ترین آسمان است
کد خبر: ۲۰۳۵۰۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تأمین امنیت پایدار کشور با حضور جوانان در پدافند هوایی/ ایران دارای امن‌ترین آسمان است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور با بیان اینکه حضور جوانان در پدافند هوایی تلاش برای تأمین امنیت پایدار برای کشور است، گفت: رسالت و ماموریت اصلی این نیرو تولید امنیت پایدار است.

تأمین امنیت پایدار کشور با حضور جوانان در پدافند هوایی/ ایران دارای امن‌ترین آسمان است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از تبریز، امیر سرتیپ دوم ملک علی اسدی‌فرد صبح امروز در مراسم محفل نورانی انس با قرآن کریم با محوریت تکریم و تجلیل از مقام شامخ سرباز، که با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران و مقامات بلندپایه لشکری و کشوری استان برگزار شد، اظهار داشت: جوانان امید و آینده ایران اسلامی هستند و همان‌گونه که فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز در خصوص این عزیزان فرموده‌اند «15 سال دیگر آینده کشور دست این جوانان، خواهد بود و باید به نحوی تربیت شوند که جوانانی قوی، مؤمن و متدین و دلسوز برای کشور باشند».

وی با اشاره به اینکه برای اجرای اوامر مقام عظمای ولایت این فرماندهی با تهیه برنامه‌هایی از جمله طرح استقبال از سربازان در درجات مختلف که در منطقه حضور پیدا می‌کنند افزود: ما با تکریم خانواده این عزیزان خواستیم این پیام را به عزیزان و خانواده‌های محترم برسانیم که «در این فرماندهی و پادگان‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران این عزیزان به‌عنوان امانت هستند و حضورشان در اینجا برای این است که امنیت پایدار برای کشور تأمین کنند».

اسدی‌فرد لا بیان اینکه البته متقابلاً ما نیز خدماتی را برای این عزیزان ارائه می‌کنیم که در ابتدا اعتماد به جوانان و بعداز آن انجام اقداماتی همچون اقدامات فرهنگی و آگاه‌سازی و آموزش‌های نظامی و فنی و حرفه‌ای است گفت: همچنین آموزش‌های فنی و علمی و همکاری با دانشگاه‌ها نیز در برنامه هست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور، خاطرنشان کرد: این عزیزان با پوشیدن این لباس مقدس وظیفه‌ سنگینی را عهده‌دار شده‌اند و البته ما نیز در قبال این مسئله موظف هستیم از هر حیث مراقب این جوانان باشیم.

در این نشست که با حضور پدران سربازان حاضر در پدافندغیرعامل شمالغرب کشور و مقامات بلند پایه لشکری و کشوری استان برگزار شد، در خاتمه در حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از کارکنان وظیفه و پایور مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/60001/ع30

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان