۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پاسخ مرحوم علی دادمان به درخواست مشایی برای تحریم جلسات سعید حدادیان
کد خبر: ۲۰۳۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۳ ساعت: ۱۱:۴۶ ↗ لینک کوتاه

افشای جزییاتی از نحوه برکناری مرحوم دادمان توسط جریان انحرافی؛

پاسخ مرحوم علی دادمان به درخواست مشایی برای تحریم جلسات سعید حدادیان

در پی افشاگری درباره نحوه برکناری مرحوم دادمان، یکی از نزدیکان وی جزییات بیشتری از آن را افشا کرد.

پاسخ مرحوم علی دادمان به درخواست مشایی برای تحریم جلسات سعید حدادیان
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،در پی افشاگری صراط نیوز درباره نحوه برکناری مرحوم علی دادمان با سفارش اسفندیار رحیم مشایی، یکی از نزدیکان آن مرحوم، این موضوع را تایید و جزییات بیشتری از آن را افشا کرد.

 ستوده یکی از نزدیکان مرحوم دادمان در مطلبی در اینستاگرام خود توضیح داد که علت برکناری مرحوم دادمان را حضور وی در یکی از جلسات معروف سعید حدادیان که در آن از مشایی انتقاد شده بود، عنوان کرد.

بر این اساس، مرحوم علی دادمان توصیه تلفنی شخصی از طرف مشایی را که از او خواسته بود در جلسات سعید حدادیان شرکت نکند، نپذیرفته و در نهایت عزل شده بود.

پاسخ مرحوم علی دادمان به درخواست مشایی برای تحریم جلسات سعید حدادیان
حضور احمدی نژاد در مراسم ترحیم مرحوم دادمان

گفتنی است با وجود پیگیری ویژه مشایی برای عزل مرحوم دادمان از سمت مجری طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، نکته قابل تامل، حضور محمود احمدی نژاد در میان شرکت کنندگان در مراسم در مراسم سومین روز درگذشت وی بود! رئیس جمهور سابق کشورمان این روزها بیش از گذشته به رسانه ای شدن و قرار گرفتن در برابر دوربین علاقه نشان می دهد.

در نوشته اینستاگرامی مذکور آمده است: "حضور ایشون در مراسم ختم علی جان باعث یادآوری خاطره ای برایم شد.
ایام خانه نشینی یازده روزه بود و موج انتقادات بچه حزب الهی ها از این اقدام . حاج سعید حدادیان در یکی از مراسمات هیئت خطاب به احمدی نژاد سخنرانی کرد و او را به دوری از مشایی توصیه کرد، اتفاقا آن شب علی هم در آن جلسه حضور داشت.علی دادمان در آن زمان مجری طرح توسعه فرودگاه امام بود.فردای آن روز علی را دیدم گفت از طرف مشایی بهم زنگ زدن که حق نداری در مجالس سعید حدادیان شرکت کنی ،و حتی او را تهدید به عزل کرده اند . علی به من گفت بهشون پیغام دادم این که میز و صندلی و مسئولیت است حتی اگر زندگیم را بگیرید از مجالس روضه ارباب دست نمیکشم.
علی گفت میخواهم حاج سعید را دعوت کنم برای مراسم زیارت عاشورا در جمع کارکنان فرودگاه امام ،نمیدانم این حضور صورت گرفت یا نه،شاید بهتر باشد خود حاج سعید مابقی اش را تعریف کند،فقط می دانم علی از آن مسئولیت برکنار شد بعد از چند روز !! علی جان روحت شاد،خوشا به سعادتت که مزد نوکری ارباب رو گرفتی."

انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان