۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دستگاه قضایی باید با متخلفان اقتصادی به شدت برخورد کند
کد خبر: ۲۰۱۸۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت: ۱۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق قزوین در مجلس:

دستگاه قضایی باید با متخلفان اقتصادی به شدت برخورد کند

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مسئولین گفت: فقط عزل و بازگرداندن حقوق به بیت‌المال کافی نیست و دستگاه قضایی باید به شدت با متخلفان برخورد نماید.

دستگاه قضایی باید با متخلفان اقتصادی به شدت برخورد کند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عظمت آیه "بسم الله الرحمن الرحیم" اظهار کرد: آغاز هرکاری بدون ذکر نام خداوند متعال ابتر است.
وی با بیان اینکه همه سوره‌های قرآن جز سوره توبه با این آیه شروع می‌شوند، افزود: هر فردی که در آغاز کارهایش، بسم الله بگویید به برکت این کلمه، خداوند ۴ هزار حسنه به او داده و ۴ هزار سیئه را از زندگی دور می‌کند.
حسینی با اشاره صفات رحمن و رحیم بودن خداوند ابراز کرد: رحمن صفت اکتسابی نیست و خداوند این رحمت را به همه موجودات اعطا می‌کند، اما صفت رحیم اکتسابی است که انسان برای به دست آوردن آن باید تلاش کند.
وی با بیان اینکه خداوند رحمت خود را با توجه به ظرفیت انسان‌ به آدمی عنایت می‌کند، گفت: انسان‌ها باید این ظرفیت را در خود ایجاد کنند که رحمت خداوند شامل آن‌ها شود.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: شیخ رجبعلی خیاط یک انسان عادی بود اما با گناه نکردن در مجلسی که شرایط گناه در آن فراهم بود این ظرفیت را بوجود آورد که شامل رحمت رحیم بودن خداوند قرار گیرد.
وی با بیان اینکه گاهی ما انسان‌ها خدا را فراموش می‌کنیم، اضافه کرد: اگر به خداوند و رزاق بودن او باور داشته باشیم و وظایف خود را به خوبی انجام دهیم نباید نگران باشیم چراکه خداوند روزی را می‌رساند.

فقط عزل و بازگرداندن حقوق‌های کلان به بیت‌المال کافی نیست
نماینده سابق مردم قزوین با تاکید بر اینکه خداوند همواره ناظر بر اعمال آدمی است، عنوان کرد: باید باور داشته باشیم که خدا می‌بیند که اگر این باور در ما نهادینه شود، زندگی آدمی شامل رحمت خداوند می‌شود.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه باید مراقب لقمه‌هایی که به دست می‌آوریم باشیم، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم از نعمت رحمانیت خداوند برخوردار باشیم باید همواره تلاش کنیم که رزق حلال بدست آوریم.
ویبا اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مسئولین تصریح کرد: من معتقدم فقط عزل و بازگرداندن حقوق به بیت‌المال کافی نیست و دستگاه قضایی باید به شدت با متخلفان برخورد نماید؛ این افراد نه تنها آبروی نظام اسلامی را می‌برند بلکه باعث بدبینی مردم به نظام شده‌اند.
حسینی با اشاره به اینکه فرد شیعه باید خمس و زکات اموالش را بپردازد، اظهار کرد: طبق احادیث مختلف هر فردی لقمه حرام بخورد نه تنها هیچ آدابی از او پذیرفته نیست بلکه دعایش نیز برآورده نمی‌شود.
وی اضافه کرد: طبق رسالات انسان تا زمانیکه خمس اموالش را نپردازد حق تصرف در مال را ندارد و اگر معالمه کند، باطل است.
حسینی در پایان با تاکید بر اینکه معاشر‌ت‌ها در زندگی افراد تاثیرگذار است، ابراز کرد: رفیق، همسایه، معلم و همسر همه می‌توانند بر زندگی موثر باشند، پس لازم است در انتخاب این افراد نهایت دقت را داشته باشیم.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان