۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین استاندار قزوین خواستار اجرای کامل طرح خرید تضمینی گندم شد
کد خبر: ۲۰۱۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۶ ساعت: ۱۱:۵۹ ↗ لینک کوتاه

در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور؛

استاندار قزوین خواستار اجرای کامل طرح خرید تضمینی گندم شد

استاندار قزوین در نامه ای به معاون اول رئیس جمهورخواستار دستور لازم برای پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان و اجرای کامل طرح خرید تضمینی گندم شد.

استاندار قزوین خواستار اجرای کامل طرح خرید تضمینی گندم شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، استاندار قزوین در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار دستور لازم برای پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان و اجرای کامل طرح خرید تضمینی گندم شد.
در بخشی از نامه فریدون همتی استاندار خطاب به دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور آمده است:
همانگونه که مستحضرید برداشت گندم و ضرورت اجرای کامل و بدون نقص خرید تضمینی گندم از کشاورزان، مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط و دقت نظر در اجرای کامل این طرح است تا بدون کم و کاست اهداف دولت محقق و رضایت حداکثری کشاورزان تولید کننده تامین شود.

استاندار قزوین در ادامه آورده است: بدین منظور هماهنگی‌های لازم در سطح استان، طی چندین جلسه به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ گردیده که کمال دقت در پیشبرد طرح مذکور صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از این نامه مرقوم کرده است: یکی از مسائلی که هر ساله دولت در راستای اجرای این طرح با آن مواجه است، پرداخت مطالبات کشاورزان است. موضوعی که در سال گذشته با کمترین مشکلی از سوی دولت تدبیر و امید مدیریت شد و اندک نارضایتی هم با پاسخ درخور دولت ایجاد نگردید.

استاندار در پایان آورده است: به منظور رفع نگرانی‌های کشاورزان و کاهش تبعات منفی اجتماعی، تدبیر و دستور جنابعالی در خصوص پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان می‌تواند به اجرای بهتر این طرح کمک نماید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان