۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حذف نام عربستان از لیست ناقضان حقوق بشر گردن کلفتی و تبعیّت از قانون جنگل است
کد خبر: ۱۹۹۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

خطیب جمعه شهر الوند:

حذف نام عربستان از لیست ناقضان حقوق بشر گردن کلفتی و تبعیّت از قانون جنگل است

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به جنایات استکبار جهانی و رژیم سعودی در کشتار کودکان یمنی اظهار داشت: اقدام سازمان‌ملل در حذف نام عربستان از لیست ناقضان حقوق بشر گردن کلفتی و تبعیبت از قانون جنگل است.

حذف نام عربستان از لیست ناقضان حقوق بشر گردن کلفتی و تبعیّت از قانون جنگل است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه الوند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر الوند به تبیین فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام پرداخت و گفت: دشمن در تلاش است تا توانمندی‌های انقلاب اسلامی را از بین‌برده و نظام اسلامی را فلج کند.

طهماسبی افزود: "ایمان" یکی ازموضوعات مهمی است که دشمن درصدد از بین بردن آن است، زیرا ایمان و تقوای اسلامی سنگر مستحکم ایستادگی در برابر دشمنان است.

وی ادامه داد: “پیشرفت‌های متحیرانه علمی” در دوران انقلاب اسلامی موجب شده تا دشمن به دنبال نابودی و جلوگیری از حرکت علمی کشور باشد.

امام جمعه الوند بیان داشت: دشمن به دنبال تضعیف زیرساخت‌ها و “توانمندی‌های اقتصادی” جمهوری اسلامی ایران است و ادامه داد: صاحبان صنایع، کارخانه‌ها و سرمایه‌داران کشور باید برای مقابله با دشمن و حفظ سرمایه‌هایی که در سایه نظام اسلامی بدست آورده‌اند به جنگ با تورم و بیکاری بروند.

طهماسبی داشتن “جمعیّت جوان” را یکی از توانمندی‌های بزرگ کشور دانست و عنوان کرد: وجود جمعیّت جوان در آینده کشور بسیار مؤثر بوده و دشمن با بکارگیری ابزارهای رسانه‌ای خود در سدد از بین بردن فرهنگ فرزندآوری در بین خانوده‌های ایرانی است.

وی با اشاره به موضوع برجام و بدعهدی‌های طرف آمریکایی تصریح کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، مادامی که طرف‌های مقابل به تعهدات خود عمل کنند ما نیز به تعهدات خود پایبند خواهیم بود، اما در صورت بدعهدی آمریکا و پاره کردن برجام، ما نیز برجام و تهدید کنندگان آمریکایی را آتش خواهیم زد.

خطیب جمعه شهر الوند در ادامه سخنان خود ابرازداشت: تنها راه برون رفت از وضعیّت نامناسب اقتصادی کشور، توجه به اقتصاد مقاومتی و اتکاء به درون است.

طهماسبی تأکید کرد: مردم باید با خرید کالاهای ایرانی به افزایش تولید، رونق صنایع، ایجاد اشتغال و افزایش کیفیّت کالاهای داخلی کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات استکبار جهانی و رژیم سعودی در کشتار کودکان یمنی اظهار داشت: اقدام سازمان‌ملل در حذف نام عربستان از لیست ناقضان حقوق بشر گردن کلفتی و تبعیبت از قانون جنگل است.

امام جمعه الوند اضافه کرد: امروز آمریکا، انگلیس، اسرائیل و عربستان سعودی ۴ شعبه استکبارجهانی در دنیا هستند و ملت ایران این اقدام سازمان ملل و جنایات عربستان سعودی را بشدت محکوم می‌کنند.
طهماسبی در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مصطفی چمران افزود: چمران نمونه بارز یک مجاهد، دانشمند، پژوهشگر و غرب دیده به وطن بازگشته بود.
انتهای پیام/

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان