۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌ آمریکا اقدام انقلابی است/اقدام شایسته وزارت‌خارجه در عدم صدور ویزا برای ۳ نماینده آمریکا
کد خبر: ۱۹۶۹۹۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌ آمریکا اقدام انقلابی است/اقدام شایسته وزارت‌خارجه در عدم صدور ویزا برای ۳ نماینده آمریکا

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با بیان اینکه عدم صدور ویزا برای ۳ نماینده آمریکا توسط وزارت خارجه کشورمان قابل قدردانی است، گفت: تنها راه مقابله با زیاده خواهی های آمریکا اقدام انقلابی است.

تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌ آمریکا اقدام انقلابی است/اقدام شایسته وزارت‌خارجه در عدم صدور ویزا برای ۳ نماینده آمریکا

مجتبی خسروی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به اقدام وزارت امور خارجه در عدم صدور ویزا برای سه نماینده تندروی آمریکا، اظهار داشت: اینکه وزارت خارجه کشورمان در انقلابی عمل کردن مقابل وزارت خارجه کمی تأخیر داشته است، باعث ناراحتی است اما در هر صورت اقدام اخیر آنان در ویزا ندادن به 3 نماینده آمریکا شایسته تقدیر است.

وی افزود: انتظاری که از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می رود این است که در مقابل دشمنان و مستکبران انقلابی عمل کند و اجازه امیدوار شدن برای ضربه زدن به نظام را به آنها ندهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما اضافه کرد: آمریکا از انقلابی عمل کردن ما می ترسد و البته تنها راه مقابله با زیاده خواهی های آمریکا اقدام انقلابی است. آمریکا خوب می داند که ایران هر زمان انقلابی عمل کرده، توانسته مقابل آمریکا بایستد.

خسروی تصریح کرد: انتظار مردم انقلابی از وزارت امور خارجه ادامه همین روند است خصوصاً در قبال بدعهدی های آمریکا در برجام. اگر در این زمینه وزارت خارجه انقلابی عمل کند و جواب بدعهدی های آمریکا را بدهد، قطعا منافع کشور و نظام تأمین می شود.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا جز زبان زور نمی فهمد و اینکه عده ای به دنبال سیاست تنش زدایی با این کشور جنایتکار هستند، هیچگاه به مقصود خود نمی رسند چراکه برای آمریکا ارتباط دوستی با کشوری مهم نیست، آنچه مهم است غارت منابع کشورها است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان