۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بعد از برجام مهمترین مسئله کشور نجات اقتصاد است
کد خبر: ۱۹۶۵۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۹ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

معاون وزیر صنعت و معدن در قزوین:

بعد از برجام مهمترین مسئله کشور نجات اقتصاد است

علی یزدانی با بیان اینکه بعد از جنگ و برجام مهمترین مسئله کشور نجات اقتصاد است، بیان کرد: اگر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به سرانجام نرسد همه مسئولان مقصر خواهند بود.

بعد از برجام مهمترین مسئله کشور نجات اقتصاد است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، علی یزدانی، معاون وزیر صنعت و معدن در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین که عصر روز گذشته(سه شنبه) در سالن سازمان صنایع و معادن استان برگزار شد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی آن همکاری همه دستگاه‌های کشور را می‌طلبد.
وی با بیان اینکه بعد از جنگ و برجام مهمترین مسئله کشور نجات اقتصاد است، بیان کرد: اگر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به سرانجام نرسد همه مسئولان مقصر خواهند بود، زیرا مجلس باید یاری کننده دولت باشد و قوه قضاییه باید امنیت را برای سرمایه گذار آماده کند و دولت فقط مجری است.
مدیرعامل صنایع کوچک با اشاره به عزم دولت برای رفع مشکل صنعت اظهار داشت: در دولت همه مسئولین آستین‌ها را بالا زدند تا موانع سر راه تولید را بردارند و در همین رابطه هشتمین جلسه را وزیر صنعت، معدن و تجارت با معاونان و صنعتکاران بر گزار کرده است.
یزدانی در ادامه بیان داشت: طبق دستور العمل ابلاغی دولت و ستاد اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی صورت گرفته است و در همین راستا استاندار شما بخشنامه کرده که هیچ دستگاه خدمت رسان مانند ادارات آب، گاز، برق حق ندارند انشعاب واحدهای تولیدی را قطع کند.
وی یکی از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی را کیفی‌سازی واحدها دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری رسالت وزارتخانه و به تبع آن تکلیف شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

ارتقای بهره‌وری و افزایش رضایت سرمایه‌گذاران از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با برشمردن مشوق‌های اعمال شده از سوی دولت بیان داشت: بخشودگی جرایم و حمایت از واحدهای با پیشرفت ۶۰درصد به بالا و پرداخت تسهیلات به آنها از جمله مشوق‌های دولت برای رفع موانع تولید است.
یزدانی در ادامه ارتقای بهره‌وری و افزایش رضایت سرمایه گذاران را اولویت دوم شرکت شهرک‌های استان دانست و گفت: وجود شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌های زیاد، حوزه‌های علمیه و عالمان برجسته شهر و کارگران ماهر از پتانسیل‌های کشور و استان است.
وی در پایان از خدمات ۸ساله ناصحی مدیرعامل پیشین شهرک‌های صنعتی تشکر و به معرفی خان پور مدیرعامل جدید شهرک‌های صنعتی پرداخت و ابراز کرد: مدیرعامل جدید با سابقه ۲۳ساله خدمت در دولت در ۴ استان از مدیران توانمند است که ما امیدواریم این استان را به جایگاه شایسته خود ارتقا دهد.
گفتنی است، در پایان مراسم توسط مدیران استانی با اهدای، لوح و هدایا از ناصحی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان