۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ترامپ; کلینتون باید به زندان برود
کد خبر: ۱۹۴۸۷۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ترامپ; کلینتون باید به زندان برود

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا، ساعاتی پس از آنکه هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتیک وی، ترامپ را لایق ریاست‌جمهوری ندانست، گفت کلینتون باید روانه زندان شود.

ترامپ; کلینتون باید به زندان برود

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا، ساعاتی پس از آنکه هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتیک وی، ترامپ را لایق ریاست‌جمهوری ندانست، گفت کلینتون باید روانه زندان شود.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )،‌ به نقل از یاهو نیوز، ترامپ، کلینتون را "احساساتی" خواند و متعهد شد در صورت انتخاب به عنوان رییس‌جمهوری در این خصوص که آیا کلینتون زمانی که وزیر امور خارجه بوده با استفاده از سرور ایمیل شخصی خود برای امور رسمی قانون شکنی کرده یا خیر، تحقیق و بررسی کند.

ترامپ در زمان سخنرانی خود در مقابل چندین هزار نفر در یک مرکز تجمع در سن خوزه مکررا به سخنرانی کلینتون در خصوص سیاست خارجی که همان روز در سن دیه‌گو برگزار شده بود، به شدت توهین کرد.

ترامپ در این سخنرانی کلینتون را به "دروغگویی" در خصوص پیشنهادهای سیاست خارجی خود از جمله پیشنهاد پیشین وی به روزنامه نیویورک تایمز و سایر سازمانهای مطبوعاتی در این خصوص که به ژاپن اجازه داشتن سلاح‌هسته‌ای داده می‌شود، متهم کرد.

وی گفت: هیلاری بسیار دروغ می‌گوید.

ترامپ هم‌چنین کلینتون را متهم به چاپلوسی درخصوص اوباما و سیاست‌های وی به منظور در امان‌ماندن از پیگرد قانونی در پی رسوایی‌ها درخصوص پست الکترونیکی خود کرد و آن را "مایه شرم" خواند.

ترامپ گفت: آیا به یاد می‌آورید کلینتون از اوباما نفرت داشت؟ اما حالا اوباما برای او تبدیل به آقای رییس‌جمهور و قربان شده است! هر چه اوباما می‌خواهد هیلاری در همان جهت پیش می‌رود. میدانید چرا؟ زیرا نمی‌خواهد به زندان برود.

ترامپ گفت اینکه به کلینتون اجازه داده شده همچنان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حضور یابد،، "مایه ننگ ایالات متحده" است و افزود در صورت پیروزی در انتخابات از دادستان کلی که خود منصوب خواهد کرد خواهد خواست تا به این مسئله کاملا رسیدگی کند.

وی همچنین اظهارات کلینتون در خصوص سیاست خارجی را "ساختگی" خواند و گفت: من این را می‌گویم؛ کلینتون باید به زندان برود. او واقعا گناه‌کار است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان