۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین راه اندازی ۲ رشته مجازی در دانشگاه شهید بهشتی/ امکان جذب دانشجو بیشتر می‌شود
کد خبر: ۱۹۳۱۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

راه اندازی ۲ رشته مجازی در دانشگاه شهید بهشتی/ امکان جذب دانشجو بیشتر می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه با مجازی شدن آموزش امکان جذب دانشجو بیشتر می شود، گفت: ۲ رشته آموزش پزشکی و یاد گیری الکترونیکی در سطح کارشناسی ارشد به صورت مجازی ارائه می شود.

راه اندازی ۲ رشته مجازی در دانشگاه شهید بهشتی/ امکان جذب دانشجو بیشتر می‌شود
محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛در خصوص برگزاری آموزش های  مجازی در این دانشگاه گفت: 2 رشته  آموزش پزشکی  و یاد گیری الکترونیکی در سطح کارشناسی ارشد به صورت مجازی ارائه می شود .

وی در خصوص مزایای آموزش مجازی ضمن تاکید بر لزوم وجود زیر ساخت ها عنوان کرد: این امر امکان جذب تعداد زیادی دانشجو را فراهم می کند چرا که نیازی به کلاس ندارد هرچند که یک یا دو بار برای آموزش های بینا بینی در طول ترم دانشجو با استاد تعامل دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه برگزاری آموزش مجازی موجب صرفه جویی در بعضی هزینه ها می شود، بیان کرد:  از دیگر مزایای آموزش مجازی این است که افراد شاغل به راحتی می تواند از این آموزش ها استفاده کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشته های مجازی بیان کرد: امتحانات این رشته ها به صورت مجازی و LMS  برگزار می شود.

صدوقی ادامه داد: برای سایر رشته ها نیز 5 تا 10 درصد از دروس به صورت مجازی آموزش داده می شود ضمن اینکه تعامل استاد و شاگردی هم وجود دارد این کار از اتلاف زمان دانشجویان جلوگیری می کند.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان