۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حوزه پرورشی باید به یک قطب تربیتی تبدیل شود
کد خبر: ۱۹۲۲۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۰ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان:

حوزه پرورشی باید به یک قطب تربیتی تبدیل شود

معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توانمند سازی مطلوب نیروی انسانی، حوزه پرورشی باید به یک قطب تربیتی تبدیل شود.

حوزه پرورشی باید به یک قطب تربیتی تبدیل شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جلسه شوراي عمومی پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش استان قزوين با دستور راهکارهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی اردویی شهید بابایی برگزار شد.
حجت الاسلام علی انصاري، معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست بلکه راهی برای آسیب ندیدن در شرایط حمله، پاتک و تهاجم دشمن است.
وی در ادامه سبک زندگی ایرانی-اسلامی را دروازه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: وجود رهبری آگاه، اتحاد و روحیه برادری و برابری و روحیه ایثار و شهادت طلبی، سه عامل اصلی پیروزی ملت ایران بر دشمنان است.
انصاری حوزه پرورشی را از برکات نظام و انقلاب برشمرد و بیان کرد: با توانمند سازی مطلوب نیروی انسانی باید حوزه پرورشی به یک قطب تربیتی تبدیل شود و مربیان بتوانند پاسخگوی سوالات و شبهات دانش‌آموزان در امور دینی و جریان‌های نو ظهور انحرافی باشند.
در ادامه کیانی رئیس اداره امور تربیتی استان طی سخنانی ضمن خیر مقدم گویی به حاضران و تسلیت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های همکاران و تعامل آنها برای پیگیری امور حوزه پرورشی و فرهنگی تقدیر و تشکر نمود.
وی با ذکر حدیثی از امام صادق علیه السلام درباره ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن این ماه با برکت را به حضار تبریک گفت و این ماه را ماه خودسازی و توجه بیشتر به قرآن و نماز بیان کرد.
در ادامه این جلسه اعضای شورای عمومی پرورشی و فرهنگی به بیان راهکارهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل پرداختند.
راه انداری سامانه‌های مسابقات فرهنگی و هنری و اردویی و فعالیت‌های دانش‌آموزی، نرم افزار جامع قرآن، عترت و نماز، توانمند سازی مطلوب نیروی انسانی حوزه معاونت پرورشی، طرح کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی، هدایت استعدادهای دانش‌آموزان در مسیر صحیح خود و تربیت دانش‌آموزان خلاق و کار آفرین، دلسوزی در استفاده از اموال دولتی و پرهیز از هرگونه اسراف در برگزاری جلسات و همایش‌ها از جمله راهکارهای عنوان شده توسط همکاران در این جلسه بود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان