۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح قاضی سیار در آبیک/ رفع مشکل شهرک بعثت تلاش همه مسئولان را می طلبد
کد خبر: ۱۹۱۵۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۹ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

در جلسه مسئولان آبیک مطرح شد

اجرای طرح قاضی سیار در آبیک/ رفع مشکل شهرک بعثت تلاش همه مسئولان را می طلبد

رئیس دادگستری شهرستات آبیک با اشاره به لزوم اجرای طرح آمرین به معروف و تذکر لسانی در شهر آبیک، عنوان کرد: با اجرای طرح قاضی سیار د شهر آبیک آمرین می‌توانند با جدیت بیشتری در شهر حاضر شوند.

اجرای طرح قاضی سیار در آبیک/ رفع مشکل شهرک بعثت تلاش همه مسئولان را می طلبد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، بنی‌هاشمی رئیس دادگستری شهرستان آبیک اظهار داشت: در زمان فرماندار اسبق قرار بر این بود یک جلسه شورای تأمین را در شهر مقدس مشهد و با حضور رئیس آستان قدس رضوی برگزار کنیم.
با برگزاری یک جلسه با مسئولین آستان قدس رضوی در مشهد و بازدید از کتابخانه آستان جهت مشاهده اصل وقف‌نامه می‌توانیم در راستای حل مشکلات مردم حرکت کنیم.
عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبیک برایبرطرف شدن مشکل بدحجابی و سایر مشکلات فرهنگی در شهرستان عنوان کرد: دادگستری می‌تواند جهت همراهی با آمرین به معروف یک قاضی را به صورت سیار هفته‌ای دوبار در سطح شهر حاضر شود و همزمان با تذکر آمرین  در محل حاضر باشد که در صورت عدم توجه فرد به صورت قانونی با فرد متخلف برخورد شود.
رئیس دادگستری شهرستان آبیک، با اشاره به برگزاری جلسات آگاهی بخشیدن به دانش‌آموزان پیرامون حقوق و عواقب اقدامات غیرقانونی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات عمده‌ای که دختران مطرح می‌کردند؛ مزاحمت‌های خیابانی بود که نیروی انتظامی باید در این زمینه اقدامات بیشتری انجام دهد.
محمدصادق جان محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک و عضور شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان به نبود هیئت‌های مذهبی در شهرک بعثت اشاره و اظهار کرد: در شهرک بعثت تنها دو هیئت وجود دارد که پاسخگوی نیاز جمعیت این شهرک نمی‌باشد و با توجه به اینکه سازمان تبلیغات در راستای تشکیل این هیئت‌ها نمی‌تواند هیچ دخالتی داشته باشد، مردم باید خودشان جهت تأسیس هیئت به اداره تبلیغات مراجعه کنند.
این عضو شورای امر به معروف و نهی از منکردر پایانبیان داشت: برای اجرای امر نماز جماعت در سطح شهرک بعثت نیازمند همکاری سایر ادارات می‌باشیم.
جمع‌آوری بیش از ۲۸۳۵ قلم ماهواره در سطح شهرک بعثت آبیک
مجید حسنوند، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک، در این جلسه با اشاره به کمبود مشکلات بودجه و نیروی انسانی گفت: در سال ۹۴ بیش از ۹ مرحله در شهرک بعثت جهت جمع‌آوری ماهواره اقدام شده است که در مجموع بیش از ۲۸۳۵ قلم وسایل و گیرنده بدست آمده است .
وی  همچنین افزود: در زمینه اقدامات فرهنگی باید همه مسئولین وارد عمل شوند.
ویتأکید داشت: در زمینه توجیه مسئولان و مدیران ساختمان جلساتی برگزار شده است که می‌تواند در راستای حل مشکلات امنیتی و فرهنگی اقدامات خوبی صورت بگیرد.
عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبیک، با اشاره به اینکه در بحث امر به معروف نیازمند همکاری قوه قضاییه می‌باشد تصریح کرد: با وجود همجوار بودن با شهرک‌هایی از جمله نظرآباد، سیدجمال، هشتگرد و سایر شهرها،آبیک از سطح امنیت اجتماعی زیادی برخوردار است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک با تأکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی باید جور کم‌کاری‌های سایر دستگاه‌ها را به دوش بکشد تصریح کرد: متأسفانه در شهرک بعثت هیچ اقدامی صورت نگرفته است و امروز وظیفه نیروی انتظامی بسیار  دشوار است و باید سایر مسئولین در این زمینه وارد عمل شوند.
موسی محمدی سخنگوی شورای شهر آبیک نیز در این جلسه گفت:  باید ردیف بودجه‌ای برای ساخت مصلی درنظر گرفته شود وی عنوان کرد: تنها ردیف بودجه فرهنگی شهرستان آبیک ماده ۱۷ است که یک سقف محدود دارد و برای حل این مشکل باید فرمانداری شهرستان آبیک بودجه‌ای جدا تعریف کند.
وی در پایان اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر آبیک در نظر دارد برای رفع کمی از مشکلات شهرک بعثت طرح همیاران محله را در سطح این شهرک اجرایی کند.
انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان