۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فرهنگ ایثار و شهادت الگوی پیشرفت جامعه است
کد خبر: ۱۸۸۳۷۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فرهنگ ایثار و شهادت الگوی پیشرفت جامعه است

آیین تجلیل از ایثارگران بانک کشاورزی برگزار شد.

فرهنگ ایثار و شهادت الگوی پیشرفت جامعه است

آیین تجلیل از ایثارگران بانک کشاورزی برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار صبح قزوین ، در این مراسم مرتضی شهید‌زاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سخنان خود با اشاره به نقش شهدا و ایثارگران در رسیدن به یک جامعه پویا و توسعه یافته گفت: فرهنگ ایثار و شهادت الگویی برای پیشرفت جامعه است.

وی با اشاره به ویژگی‌های اهمیت فرهنگ بر اساس ارزش‌های معنوی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از بالاترین ارزش‌هایی است که می‌تواند به هویت بخشی و موجودیت هر جامعه کمک فراوانی کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح و تببین فرهنگ شهادت به آثار شهدا و سیره و روش عملی آنان به عنوان بخشی از این فرهنگ اشاره کرد و گفت: نقش خانواده معظم شهدا و مشارکت آنان در تمام زمینه‌ها به ویژه ارتقای فرهنگ شهادت را نباید فراموش کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی مدیریت جهادی را یکی دیگر از درس‌های فرهنگ ایثار و شهادت معرفی کرد و گفت: مدیریت جهادی که رهبر فرزانه انقلاب در نام‌گذاری هرساله بر آن تأکید می‌کنند، مدیریتی است که بر پایه خودباوری، اعتماد به نفس و از خود گذشتگی استوار شده است.

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی از درس‌های بارز این فرهنگ است خاطر نشان کرد: در دوران دفاع‌مقدس و با فرهنگ ایثار و شهادت توانستیم مصیبت‌هایی را تحمل کنیم ولی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندهیم.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان