۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۲۸ پروژه عمرانی نیمه‌تمام استان اردبیل آماده واگذاری به بخش خصوصی است
کد خبر: ۱۸۶۲۵۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

۲۸ پروژه عمرانی نیمه‌تمام استان اردبیل آماده واگذاری به بخش خصوصی است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از احصای ۲۸ پروژه عمرانی نیمه‌تمام دولتی قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان اردبیل خبر داد.

۲۸ پروژه عمرانی نیمه‌تمام استان اردبیل آماده واگذاری به بخش خصوصی است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از احصای 28 پروژه عمرانی نیمه‌تمام دولتی قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه اردبیل، داود شایقی در جلسه کارگروه واگذاری پروژه‌های طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان اردبیل از احصای 28 پروژه عمرانی نیمه‌تمام دولتی قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به ترتیب پنج پروژه در شرکت آب منطقه‌ای، پنج پروژه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، یک پروژه در شرکت آب و فاضلاب شهری، یک پروژه در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، 13 پروژه در سازمان جهاد کشاورزی و سه پروژه در سازمان فنی و حرفه‌ای استان اردبیل هستند.

وی همچنین از احصای 15 پروژه عمرانی جدید دولتی قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان اردبیل خبر داد و افزود: این پروژه‌ها نیز به ترتیب دو پروژه در شرکت آب منطقه‌ای، چهار پروژه در اداره کل ورزش و جوانان، شش پروژه در اداره کل فرودگاه‌ها و سه پروژه در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل می‌باشند.

شایقی با اشاره به پروژه‌های تکمیل شده استان نیز، گفت: هشت پروژه توسط اداره کل ورزش و جوانان و دو پروژه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تکمیل شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان