۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مشغله‌ها نباید مدیران را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند
کد خبر: ۱۸۲۶۹۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مشغله‌ها نباید مدیران را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند

استاندار قزوین تاکید کرد: مشغله‌ها نباید مدیران را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند.

مشغله‌ها نباید مدیران را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند

استاندار قزوین تاکید کرد: مشغله‌ها نباید مدیران را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )منطقه قزوین، فریدون همتی در مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی، خانواده‌های شهدا، جانبازان مدافع حرم و جانبازان شهرداری قزوین که با عنوان "بر آستان جانان" به مناسبت میلاد حضرت عباس(ع) و به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سرای سعدالسلطنه برگزار شد، اظهار کرد: افتخار کشور به جانبازان و ایثارگران است که در دفاع از آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشتند و امروز هم جوانان با تأسی از راه و سیره شهدا و جانبازان در دفاع از حرم اهل‌بیت جانفشانی و ایثارگری می‌کنند.

وی افزود: جانبازان و خانواده‌های شهدا عزیز همه ایرانیان هستند و وجود آن‌ها برای جامعه مبارک و نعمت است و مسیر هدایت و حرکت مدیران را ترسیم می‌کنند.

همتی با تقدیر از مجموعه مدیریتی شهرداری قزوین برای برگزاری این مراسم تصریح کرد: همان‌گونه که در شب تاریک با استفاده از مهتاب می‌توان راه را پیدا کرد جانبازان نیز در جامعه به‌مثابه چراغ راه مردم و مدیران هستند که راه درست انقلاب و ارزش‌ها را معرفی می‌کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مشغله‌های کاری و زندگی نباید مدیران را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند، اضافه کرد: مدیران باید جایگاه جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا را به‌درستی بشناسند و از ایثارگران نیز انتظار می‌رود روحیه شناخت و معرفت نسبت به گذشت و ایثارگری را بیشتر در جامعه ترویج کنند.

وی با اشاره به برنامه منظم و مستمر رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان خاطرنشان کرد: دولت خود را خادم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌داند و همه مدیران موظف هستند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و رفتار کنند که حداکثر خدمت‌رسانی و توجه به این قشر در جامعه صورت گیرد.

به گزارش صبح قزوین ، در پایان این جلسه از جانبازان قطع نخاعی، خانواده شهدا، جانبازان مدافع حرم و جانبازان شهرداری قزوین تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان