۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین اخراج ۱۱ تاکسیران غیرفعال از خطوط تاکسیرانی
کد خبر: ۱۸۱۶۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد:

اخراج ۱۱ تاکسیران غیرفعال از خطوط تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: طبق رأی کمیته خطوط سازمان، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ تاکسیران غیرفعال، از خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان اخراج شدند.

اخراج ۱۱ تاکسیران غیرفعال از خطوط تاکسیرانی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: نصب سایه‌بان برای ایستگاه‌های تاکسی از جمله برنامه هایی به شمار می‌رود که از سال گذشته در دستورکار سازمان قرار گرفته و با جدیت پیگیری می شود.

نصب سایه بان برای ایستگاه انتظار تاکسی تقاطع بلوار معلم-کوثر-مینودر
وی عنوان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، برخی از ایستگاه های تاکسی سطح شهر قزوین به سایه بان مجهز شده و برخی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در احداث سایه بان‌های ایستگاه‌های تاکسی سعی شده طراحی آنها به گونه ای باشد که با سیمای شهری نیز همخوانی داشته و جلوۀ مناسبی به ظاهر سیمای شهری دهد.

دربندی زاده خاطرنشان کرد: در این راستا در سال جاری سایه بان ایستگاه تاکسی تقاطع بلوار معلم-کوثر-مینودر به منظور رفاه حال شهروندان و تاکسیرانان فعال در این خط نصب شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش دمای هوا، قطع یقین وجود سایه بان در ایستگاه‌های تاکسیرانی تأثیر بسزایی در رفاه حال شهروندان دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به این که نصب سایه بان در سایر خطوط تاکسیرانی نیز در دستورکار قرار دارد، یادآور شد: اميدواریم اقدامات سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در ارتقاء کیفی خدمات قابل ارائه به شهروندان مؤثر بوده و رضایت خاطر آنان را جلب کند.

خروج 11 تاکسیران غیرفعال از خطوط تاکسیرانی شهرداری قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون
دربندی زاده در ادامه از خروج 11 تاکسیران غیرفعال از خطوط تاکسیرانی شهرداری قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: طبق رأی کمیته خطوط سازمان، از ابتدای سال جاری تاکنون 11 تاکسیران غیرفعال، از خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان اخراج شدند.

دربندی زاده افزود: نظارت و کنترل دقیق بر نحوه فعالیت تاکسیرانان خطوط، یکی از مهمترین دستورکارهای سازمان به شمار می رود.

وی عنوان کرد: در این راستا فعالیت تاکسیرانان خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان به صورت مستمر کنترل می‌شود تا تاکسیرانان غیرفعال شناسایی شده و از فعالیت آنان در خطوط تاکسیرانی جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 11 تاکسیران غیرفعال در خطوط تحت نظارت سازمان خارج شدند.

دربندی زاده گفت: از مجموع تاکسیرانان غیرفعال اخراج شده 3 نفر در خط تاکسیرانی بازار، 3 نفر در خط تاکسیرانی میدان آزادی-دوراه همدان، 2 نفر در خط تاکسیرانی میدان ولیعصر- دوراه همدان و 3 نفر نیز در خط تاکسیرانی تقاطع ولیعصر- خیابان دانشگاه فعالیت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از افزایش دقت در کنترل و عملکرد تاکسیرانان فعال در خطوط تاکسیرانی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و خروج تاکسیرانان غیرفعال از خطوط است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: بر این اساس با جدیت تمام در حال کنترل عملکرد تاکسیرانان خطوط تاکسیرانی بوده و در صورتی که غیرفعال بودن یا کم کاری آنان محرز شود به طور قطع نسبت به خروج آنان از خطوط تاکسیرانی اقدام می‌کنیم.

دربندی زاده یادآور شد: همچنین این دسته از تاکسیرانان به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین احضار شده و باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان