۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مراسم تجلیل از ۳ هزار معلم شهرستان البرز
کد خبر: ۱۷۸۲۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۶ ساعت: ۱۴:۳۸ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین استانی صورت گرفت؛

مراسم تجلیل از ۳ هزار معلم شهرستان البرز

مراسم تجلیل از ۳ هزار معلم شهرستان البرز با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

مراسم تجلیل از ۳ هزار معلم شهرستان البرز
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، رضا عسگری " در همایش 3000 نفری فرهنگیان این شهرستان که با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری شهرستان البرز در سالن یادگار امام الوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلم گفت: هر چه در تکریم جایگاه فرهنگیان تلاش کنیم ، در جهت هویت بخشی به جامعه گام برداشته‌ایم.
وی تصریح کرد: هرکس با هر عنوانی اگر منشاء خدمتی در جامعه می‌باشد مطمئنا دست پرورده معلمانی بزرگ است و تکریم جایگاه فرهنگیان ، تلاش در جهت هویت بخشی به جامعه است.
فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: به مصداق حدیث حضرت امیر المومنین (ع) که می‌فرمایند:" هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده" شایسته است از زحمات معلمان بزرگ جامعه به نحو شایسته قدردانی نمائیم.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اذعان کرد: باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه کنیم.
عسگری ادامه داد: اگر بدنبال رسیدن به پیشرفت و توسعه و نیز عبور از تهدیدها در جامعه هستیم باید نگاه درون زا داشته و به اصلاح رفتارهای مغایر با تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام نمائیم.
وی تصریح کرد: اساس رسیدن به اقتصاد مقاومتی نهادینه کردن نگاه درون زا به جامعه و اصلاح رفتارهای مغایر با آن است .
در ادامه رشوند رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز در حاشیه این همایش به خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: برای تقدیر از 3 هزار معلم گرامی شهرستان البرز 100 کارت هدیه در این مراسم به آنها هدیه داده شد.
وی در ادامه افزود: در این مراسم قرعه کشی مشهد و کربلا برای فرهنگیان انجام شد و برای معلمان نهضت نیز هدایایی پرداخت شد.
رشوند گفت: این مراسم یک نوع تجدید عهد و پیمان با معلمان این شهرستان است تا از زحمات آنها در طول سال تقدیر شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان