۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی
کد خبر: ۱۷۵۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن قزوین اعلام کرد:

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن قزوین گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، نشست خبری حجت الاسلام شعبان تقی خانی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن ظهر امروز(شنبه) با حضور عباس کاظمی فرمانده ناحیه امام حسن قزوین و اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام شعبان تقی خانی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن قزوین در این نشست با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی از 11 تا 17 اردیبهشت در سپاه ناحیه امام حسن و بسیج نواحی قزوین برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در این ایام، اعلام کرد: بیش از 50 برنامه متعدد در این هفته درنظرگرفته شده است که در سطح بسیج نواحی مختلف برگزار می‌شود. 
این مسئول عنوان کرد: اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی با افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در ناحیه امام حسن(ع)، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقه کتابخوانی در حوزه های مقاومت آغاز خواهد شد.
تقی خانی در ادامه با اشاره به برنامه‌های مهم یکشنبه دومین روز از هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع کتب شهید مطهری، محفل انس با قرآن و مراسم زنگ سپاس معلم در مدارس برگزار خواهد شد.
وی گفت: دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان، تجلیل از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی و برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری در سومین روز از این هفته برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع) گفت: در چهارمین روز از هفته عقیدتی سیاسی گرامیداشت هفته معلم، برگزاری نشست‎های حکمت مطهر با هدف بررسی آثار و ابعاد فکری شهید مطهری در نواحی بسیج برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین اردوی زیارتی و دیدار با مراجع عظام قم توسط کارکنان سپاه در روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
تقی خانی یادآور شد: روز چهارشنبه با مراسم کوهپیمایی کارکنان این سازمان در تپه نور الشهدا، مسابقات ورزشی و برگزاری نهضت روشنگری همراه است. 
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن در پایان با اشاره به برنامه آخرین روز هفته عقیدتی سیاسی اعلام کرد: روز 5 شنبه نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج به همراه جشن مبعث حضرت رسول(ص) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان