۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین از استعدادهای درخشان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تجلیل شد
کد خبر: ۱۷۴۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین دانشگاه

از استعدادهای درخشان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تجلیل شد

در همایش استعدادهای درخشان از دانشجویان برتر کنکور سراسری ارشد و مقام آوران المپیاد های کشوری دانشگاه امام خمینی(ره) تجلیل به عمل آمد.

از استعدادهای درخشان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تجلیل شد

به گزارش صبح قزوین، در همایش استعدادهای درخشان از دانشجویان برتر کنکور سراسری ارشد و مقام آوران المپیاد های کشوری دانشگاه امام خمینی(ره) تجلیل به عمل آمد.

دکتر عبدالعلی آل بویه، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در این همایش ابراز کرد: ما اشرف مخلوقات هستیم و خداوند وقتی انسان را آفرید به خود احسنت گفت و تمام چیزهایی که ما در دنیا می بینیم مسخر انسان است.

1

وی افزود: انسان باید به این امتیاز ویژه توجه کند و با تکیه بر امکاناتی که دارد، هرچند نا چیز باشد، مقام انسانیت خود را ارتقا دهد و پس از آن در فکر ارتقا کشور و دنیا باشد.

آل بویه اظهار کرد: ایرانیان همواره در طول تاریخ انسان های موثری در دنیا بوده اند و جوانان ما باید نیم نگاهی به گذشته ی درخشان ایران برای پیشرفت در آینده داشته باشند.

وظیفه دفتر استعدادهای درخشان، شناسایی دانشجویان نخبه است

جعفر احمدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در جمع هزارنفری دانشجویان این دانشگاه عنوان کرد: وظیفه ی ما این است که این استعدادها را شناسایی و ایجاد فضا برای شکوفایی بهتر آنها است.

Picture 064 web

احمدی اضافه کرد: اگر استعدادهای درخشان در کنار توانایی و امتیاز جوانی، تعهد نسبت به کشور خود داشته باشند، می توانند از این موهبت برای پیشبرد اهداف جامعه استفاده کنند.

وی با اشاره به کسب رتبه های زیر 10 توسط دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) توانسته اند 9 رتبه ی زیر 10 را در کنکور کارشناسی ارشد کسب کنند.

در پایان همچنین از اساتیدی که بهترین رتبه ها در گروه درسی آن ها توسط دانشجویان کسب شده بود، تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان