۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح توسعه یکپارچه آبخیزداری در ۱۲ روستای الموت غربی
کد خبر: ۱۷۳۰۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۷ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان اعلام کرد:

اجرای طرح توسعه یکپارچه آبخیزداری در ۱۲ روستای الموت غربی

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان از اجرای طرح توسعه یکپارچه آبخیزداری در ۱۲ روستای بخش رودبار الموت غربی خبر داد.

اجرای طرح توسعه یکپارچه آبخیزداری در ۱۲ روستای الموت غربی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، " طرح توسعه یکپارچه حوزه آبخیز گشنه رود " در 12 روستای بازرگاه، تسکین، توته چال، چنگال دشت، طهمورث آباد، طیان دشت، علندر، کاکوهستان، کله کوب و گشنه رود بخش رودبار الموت غربی و روستای فطر بخش کوهین اجرا می‌شود.
جمشید محمدبیگی، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان قزوین در جلسه توجیهی اجرای طرح توسعه یکپارچه حوزه آبخیز که در مسجد روستای گشنه رود برگزار شد، با اشاره به مزایای اجرای این طرح گفت: این طرح که در مرحله مطالعاتی و آموزش مردم است با هدف حفاظت از منابع آب و خاک، افزایش منابع آبی، مهار بیابانزایی و کاهش فرسایش خاک اجرا می‌شود.
وی در ادامه افزود: در اجرای طرح یکپارچه حوزه آبخیز گشنه رود به منظور ارتقای سطح معیشت مردم سایر ظرفیت‌های منطقه از جمله در بخشهای گردشگری پیش بینی شده است که امیدوارم با همکاری سایر دستگاه‌ها و مشارکت مردم زمینه توسعه و آبادانی این منطقه فراهم آید.
همچنین دکتر پورطاهری مدیر گروه جغرافیای دانشگاه تربیت مدرس هم در این جلسه گفت: با وجود اینکه طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اقدامات سازنده ای در زمینه رشد و توسعه روستاها صورت گرفته است اما تاکنون زمینه جلوگیری از مهاجرت روستاییان فراهم نشده که لازم تححق این امر توسعه متوازن است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان