۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین هزینه کردن در حوزه سلامت بزرگترین سرمایه گذاری برای نسل آینده است
کد خبر: ۱۷۲۹۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۷ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان:

هزینه کردن در حوزه سلامت بزرگترین سرمایه گذاری برای نسل آینده است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هزینه کردن در بحث سلامت، بزرگترین سرمایه گذاری برای نسل آینده است چراکه حاصل آن، نشاط و سلامت دانش‌آموزان می‌باشد.

هزینه کردن در حوزه سلامت بزرگترین سرمایه گذاری برای نسل آینده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، همایش استانی سفیران سلامت ظهر امروز(سه شنبه) با شرکت 300 نفر از دانش‌آموزان متوسطه استان با حضور جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات كوثر برگزار شد.
عین‌الله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین در این همایش اظهار کرد: در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی امیدوارم آموزش و پرورش با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح موجب شود تا دانش‌آموزان به دنبال تفریحات ناسالم نباشند.
وی افزود: یکی از سنت‌های ارزشمندی که در آموزه‌های دینی نیز بسیار به آن تاکید شده است احیای فرهنگ سپاس و تقدیر می‌باشد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: این همایش بهانه‌ای است تا از تلاشگران عرصه سلامت در مدارس یعنی سفیران سلامت که در طول یکسال تحصیلی در راستای ارتقای سلامت دانش‌آموزان زحمت کشیدند تقدیر کنیم.
وی ادامه داد: سایر دستگاه‌های استان همچون دانشگاه علاوم پزشکی قزوین نیزهمکاری مطلوبی با آموزش و پرورش در مباحث مربوط به آموزش مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تربیت بدنی و سلامت و بهداشت دهان و دندان داشته است.
صادقی تصریح کرد: مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در شروع سال تحصیلی 6 کلید واژه مهم "برنامه ریزی، مشارکت، تحول مدیریت، نظارت، شادابی و نماز" را برای مناطق 14 گانه اعلام کردند که همه رویکردها و برنامه‌های آموزش و پرورش حول این 6 موضوع باشد.
وی ادامه داد: با توجه به این مسئله برنامه‌ریزی‌هایی برای تحقق این شعار صورت گرفت و تفاهم نامه‌های زیادی با سایر دستگاه‌های استان جهت استفاده از همه ظرفیت‌ها منعقد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: اقدامات انجام شده موجب شد تا استان قزوین در میان 32 استان کشور در حوزه سلامت مقام نخست را کسب نماید.
وی با اشاره به سفیران سلامت دانش‌آموزی بیان کرد: شما دانش‌آموزان معاونان و سفیران سلامت در مدارس هستید و با نظارت و مشارکت مطلوب شما بحث ارتقای سلامت دانش‌آموزان، آموزش به همسالان و نظارت بر بهداشت محیط مدرسه به بهترین شکل ممکن انجام شده است.
صادقی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند تا همه دستگاه‌ها به آموزش و پرورش در پیاده شدن سند تحول بنیادین کمک کنند که حاصل اجرای آن رسیدن دانش‌آموزان به حیات طیبه است.
وی در پایان گفت: هزینه کردن در بحث سلامت، سرمایه گذاری کردن است چراکه حاصل این تلاش‌ها، نشاط و سلامت دانش‌آموزان را درآینده به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/7003




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان