۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حاشیه نگاری آخرین روز جشنواره جهانی فیلم فجر
کد خبر: ۱۷۲۶۶۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حاشیه نگاری آخرین روز جشنواره جهانی فیلم فجر

جشنواره جهانی فیلم فجر با استقبال از فیلم های ایرانی و مستند «سرزمین شیر و خورشید» و عکس های یادگاری برگزارکنندگان در پردیس سینمایی چارسو به پایان رسید.

حاشیه نگاری آخرین روز جشنواره جهانی فیلم فجر

جشنواره جهانی فیلم فجر با استقبال از فیلم های ایرانی و مستند «سرزمین شیر و خورشید» و عکس های یادگاری برگزارکنندگان در پردیس سینمایی چارسو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبح قزوین ، جشنواره در آخرین روز برپایی اش با نمایش «یتیم خانه ایران» آغاز شد و فیلم های ایرانی «آبجی» و «هاری» دو فیلم جا مانده از جشنواره فیلم فجر بودند که در بخش بین الملل این جشنواره به روی پرده رفتند.

برای نمایش «آبجی» و «هاری» که دومین اکران آنها محسوب می شد بار دیگر عوامل این فیلم ها در سالن حاضر بودند و تعدادی نیز نشسته به روی زمین فیلم را تماشا کردند.

فاطمه معتمد آریا برگزار کننده آخرین کارگاه جشنواره بود که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

همزمان با برپایی مراسم اختتامیه، فیلم «سرزمین شیر و خورشید» به نمایش درآمد که با استقبال زیادی همراه بود. بعد از نمایش این مستند که حاوی تصاویر گرفته شده توسط یک فیلمساز روسی از اواخر دوران قاجار بود تهامی نژاد به همراه یک کارگردان و محقق روسی روی تصاویر صحبت کردند.

بعد از مراسم اختتامیه میرکریمی به همراه مدیران بخش های مختلف در آخرین ساعات برپایی جشنواره در پردیس چارسو حاضر شدند که در این میان بازار عکس یادگاری عوامل اجرایی جشنواره با مدیران داغ بود.

بنا بر اعلام امیر اسفندیاری معاون بین الملل جشنواره قرار است غرفه های بازار فیلم به نحوی جمع آوری و نگهداری شوند که برای دوره آینده نیز مورد استفاده قرار گیرند.

جشنواره با نمایش منتخبین در سه سانس به پایان رسید که برای این سانس ها نیز تعداد قابل توجعی حضور داشتند.

بنابر اعلام کاظمی مدیر روابط عمومی چارسو، اکران های عمومی این پردیس سینمایی بدون وقفه از ۷ اردیبهشت ماه از سر گرفته خواهد شد.

بهروز شعیبی، لئون هفتوان، نازنین مفخم، محمد آلادپوش، محمد زرین دست، مجید قاری زاده، مهدی میامی و.. از سینماگرانی بودند که روز آخر در کاخ جشنواره دیده شدند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان