۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین خانم مهندس کویتی بعد از کلاهبرداری ۴۰ میلیون دلاری به ایران فرار کرد
کد خبر: ۱۷۱۴۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۵ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

روزنامه "القبس" کویت:

خانم مهندس کویتی بعد از کلاهبرداری ۴۰ میلیون دلاری به ایران فرار کرد

روزنامه "القبس" کویت نوشت؛ یک زن مهندس کویتی که کارمند وزارت آب و برق این کشور است بعد از کلاهبرداری از نزدیکان خود به مبلغ ۱۲ میلیون دینار (۴۰ میلیون دلار) به ایران متواری شد.

خانم مهندس کویتی بعد از کلاهبرداری ۴۰ میلیون دلاری به ایران فرار کرد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، روزنامه "القبس" کویت نوشت؛ یک زن مهندس کویتی که کارمند وزارت آب و برق این کشور است بعد از کلاهبرداری از نزدیکان خود به مبلغ 12 میلیون دینار (40 میلیون دلار) به ایران متواری شد.

به نقل از یک منبع اگاه در وزارت آب و برق کویت، خانم "ب.ش" که بیش از 16 سال در این وزارت مشغول بود و مسئولیت یک بخش را نیز بر عهده داشت، از کار خود استعفا کرده و همه املاک خود را به فروش رساند.

این منبع همچنین افزود: این خانم مهندس در طول سال های گذشته از افراد مبلغ های مختلفی به بهانه به کارگیری آنها در فعالیت های اقتصادی دریافت می کرد.

این زن تعهد کرده بود در مرحله اول اموال قربانیانش را با سود 50 درصدی به آنان بازمی گرداند و در مرحله دوم که 6 ماه می باشد این سود به 100 درصد می رسد. وی در ابتدا با پرداخت سود توانست اعتماد مردم را جلب کند.

وی در ادامه تصریح کرد: افزایش مطالبات مردم برای پرداخت سود و اموال آنان و ناتوانی وی در بازپرداخت آن باعث شد تا وی به همراه همه اموال مردم، به ایران متواری شود.

یک منبع آگاه امنیتی نیز اعلام کرد: تمام اطلاعات این کلاهبردار به پلیس بین المللی اینترپل داده خواهد شد و او را برای محاکمه به کشور بازخواهیم گرداند.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان