۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سوق دادن ۳ بخش از اقدامات هنری به سمت اقتصاد مقاومتی
کد خبر: ۱۶۷۵۵۷ نویسنده: علی هوشمند تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۹ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه هنری استان قزوین تاکید کرد

سوق دادن ۳ بخش از اقدامات هنری به سمت اقتصاد مقاومتی

رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: با توجه به اینکه اعتبارات فرهنگی به لحاظ تنگناهای دولتی قابل توجه نیست اما با تأسی از روحیه اقتصاد مقاومتی هدفمان افزایش بهره‌وری است.

سوق دادن ۳ بخش از اقدامات هنری به سمت اقتصاد مقاومتی
به گزارش صبح قزوین ، علی هوشمند، رئیس حوزه هنری استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، درباره برنامه‌های این اداره در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی ما دو وظیفه ذاتی داریم که به دنبال اجرایی کردن آنها هستیم.
وی در ادامه افزود: یکی از این وظایف ساختاری و سازمانی است که باید در فعالیت‌های خود با روحیه جهادی، نگاه اقتصاد مقاومتی و صرفه جویانه و تحمل پذیر آن را اجرایی کنیم.
این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبارات فرهنگی به لحاظ تنگناهای دولتی قابل توجه نیست اما با تأسی از روحیه اقتصاد مقاومتی هدفمان افزایش بهره‌وری است.
وی اذعان کرد: وظیفه دوم هم جنبه تکلیف ذاتی ماست و جزو دستگاه‌های نهاد رهبری هستیم و فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ما حکم دستورالعمل و بخشنامه قطعی و الزام آور را دارد؛ طبیعتا ما از لحاظ فرهنگی و هنری در راستای بسط و ترویج این تفکر و فرهنگ حداکثر اقدامات را داریم.
تمامی کولرهای گازی سازمان ما در راستای صرفه‌جویی اقتصادی تبدیل به آبی شد
هوشمند عنوان کرد: ما در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات خود را شروع کرده‌ایم و در بخش ساختاری و سازمانی حوزه هنری استان از کالاهای جایگزین که در حامل‌های انرژی سبب صرفه جویی می‌شد، بهره گرفتیم.
وی اضافه کرد: برای نمونه تمام کولرهای گازی را در اداره جمع و از فناوری‌های جایگزین برای کاهش هزینه‌ها استفاده کردیم و این کمترین تکلیف ماست.
رئیس حوزه هنری استان در پایان بیان کرد: وظیفه اصلی ما در راستای فرمایشات رهبری انجام اقدامات تولیدی در حوزه فرهنگی و هنری است و در سال جاری حداقل در سه مورد از 6 رشته برجسته هنری در استان به سمت تولیدات اقتصادی پیش می‌رویم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان