۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فضا برای سوءاستفاده های مدیریتی باید ناامن باشد
کد خبر: ۱۶۶۷۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

فضا برای سوءاستفاده های مدیریتی باید ناامن باشد

استاندار قزوین گفت: فضا و محیط را برای هرگونه سوء استفاده از موقعیت های مدیریتی باید ناامن کرد و روحانیت می تواند در این زمینه نقش موثری ایفا کند.

فضا برای سوءاستفاده های مدیریتی باید ناامن باشد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین که به منظور بازدید از مدرسه علمیه امام صادق قزوین در جمع مجموعه مدیریتی این مرکز سخن می گفت، اظهار کرد: امروز حوزه های علمیه و روحانیت باید زمینه های لازم را برای توسعه همکاری های فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه فراهم کنند.
استاندار قزوین همچنین با اشاره به نقش مسولان دولتی به عنوان دستگاههای خدمات رسان به مردم بیان کرد: مدیران دستگاهها در نحوه برخورد با مردم و تکریم ارباب رجوع در ادارات باید با جدیت و حساسیت بیشتری تلاش کنند تا مردم در ادارات سرگردان و معطل نشوند.
وی با بیان اینکه باید فرهنگ تکریم ارباب رجوع را در سازمان ها نهادینه کنیم، افزود: مدیران خادم مردم هستند و مردم صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمت مسولان می باشند و انتظار می رود روحانیت این موضوع را در مساجد و محافل مختلف فرهنگ سازی کند.
وی ادامه داد: در نحوه برخورد با مردم در سازمان ها باید فضایی ایجاد شود تا از هرگونه رفتار و حرکت ناپسند و غیر اسلامی و غیر انسانی اجتناب شود و رفتارهای نامناسب به عنوان یک ضد ارزش در جامعه تلقی و ترویج شود.
وی با اشاره به اینکه مردم سیمای جمهوری اسلامی را در رفتار مدیران می بینند، افزود: مدیران باید حساسیت های زیادی در نحوه مواجهه با مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان داشته باشند زیرا رفتار مدیران می تواند اثرات فرهنگی و اجتماعی گسترده ای را در جامعه در پی داشته باشد که این موضوع در خصوص مدیران و مسولان همه قوا و نهاد ها و سازمان ها صادق است.
استاندار قزوین تاکید کرد: باید فضا و محیط را برای هرگونه سوء استفاده از موقعیت های مدیریتی ناامن کرد و روحانیت می تواند در این زمینه نقش موثری ایفاد کند.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان