۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تقویت ورزش بانوان از اهداف مهم هیئت ورزش‌های همگانی استان است
کد خبر: ۱۶۶۳۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۷ ساعت: ۱۱:۸ ↗ لینک کوتاه

نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان قزوین:

تقویت ورزش بانوان از اهداف مهم هیئت ورزش‌های همگانی استان است

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین، توسعه ورزش همگانی و تقویت ورزش بانوان را از اهداف مهم هیئت ورزش‌های همگانی استان ذکر کرد.

تقویت ورزش بانوان از اهداف مهم هیئت ورزش‌های همگانی استان  است
به گزارش خبرنگار ورزشی  صبح قزوین ، همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده صبح امروز (27 فروردین) به مناسبت هفته ارتش با حضور مسئولین استان از مسیر دانشگاه آزاد اسلامی تا بوستان ملی باراجین برگزار شد.

مریم نخستین، نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان قزوین در این همایش اظهار کرد: بانوان بیشترین ساعات حضور را در منزل دارند از این رو می‌توانند تاثیر پررنگی بر سایر اعضای خانواده داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس همه برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در خانواده به ویژه بانوان متمرکز شده است.

نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان قزوین خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به تغییر در فرهنگ و سبک زندگی شهرنشینی و آپارتمان نشینی همچنین تغییر در فرهنگ تغذیه یکی از مولفه‌هایی که در بحث سلامت مدنظر است ترویج فرهنگ ورزش همگانی می‌باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در استان قزوین به ورزش همگانی توجه ویژه‌ای شده است به طوری که در مناسبت‌های مختلف با همکاری و مشارکت سایر نهادها همایش پیاده روی در استان قزوین برگزار می‌شود.

نخستین با اشاره به اینکه 22 کمیته ورزشی در استان قزوین فعال است، عنوان کرد: کمیته‌های ورزشی استان متناسب با نیاز همه سلایق و گروه‌های سنی فعالیت خود را در جهت توسعه و مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های ورزشی انجام می‌دهند.

وی توسعه ورزش همگانی و تقویت ورزش بانوان استان قزوین را از اهداف هیئت ورزش‌های همگانی ذکر کرد و ادامه داد: ما در کنار این 22 کمیته، در هر فصل یک همایش ورزشی داریم که با پتانسیل سه هزار نفری بانوان شاهد هستیم.

نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان قزوین، ایجاد جاذبه ورزشی و آشنایی با حرکات صحیح ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش‌ها بیان کرد و گفت: در این همایش‌ها حرکات ورزشی صحیح توسط متخصصین امر در کمیته‌های ورزشی آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در کنار انجام حرکات ورزشی صحیح، جاذبه‌های ورزشی را نیز برای ترغیب بیشتر بانوان برای حضور در فعالیت‌های ورزشی و ترویج بحث فرهنگ ورزش ایجاد کنیم چراکه بانوان نقش بسزایی در تربیت نسلی شاداب و سالم دارند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: امیدوارم شرکت فعال بانوان عزیز را همچون گذشته در صحنه‌های ورزشی به ویژه ورزش همگانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و در راستای رسیدن به سلامت اجتماع است شاهد باشیم.

وی در پایان با تشکر از زحمات دست‌اندرکاران اجرای برنامه بیان کرد: برگزاری همایش‌های پیاده روی گامی در مسیر ایجاد نشاط و تامین سلامت خانواده‌ها بویژه بانوان است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان