۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عامل برداشت کننده از حساب بانکی دستگیر شد
کد خبر: ۱۶۵۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۶ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس فتای قزوین:

عامل برداشت کننده از حساب بانکی دستگیر شد

رئيس پليس فتای استان از دستگيری فردی كه از طريق اينترنت اقدام به سرقت از حساب بانکی هم دانشگاهی خود کرده بود، خبر داد.

عامل برداشت کننده از حساب بانکی دستگیر شد
سرهنگ فخرالدين توکلي، رئیس پلیس فتای قزوین در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: در پي شکايت فردي مبني بر اينکه شخصی ناشناس مبلغ 3 ميليون ريال از حساب وي برداشت کرده است، موضوع در دستور کار مأموران پليس فتا استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسي اوليه مشخص شد؛ فرد يا افرادي با در اختيار داشتن اطلاعات و رمزهاي عبور طي چندين مرحله از حساب بانکي وي اقدام به خريد اينترنتي شارژ کرده است.
رئيس پليس فتا استان قزوين تصريح کرد: با به کارگيري روش‌هاي فني و شگردهاي خاص پليسي، متهم که جواني 22 ساله بود شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ توکلي ادامه داد: نامبرده که ابتدا منکر بزه انتسابي بود، پس از مشاهده ادله انکار ناپذير به بزه انتسابي اعتراف و دليل خود را از اين اقدام مشکلات شخصي با شاكي اعلام کرد و در تحقيقات مأموران مشخص شد باتوجه به اينکه شاكي از هم دانشگاهيان مجرم بوده عابر بانك شاكي را از خوابگاه دانشجويي برداشته و رمز دوم عابربانک وي را فعالکرده، سپس در فرصت مناسب اقدام به برداشت اينترنتي از حساب شاکي کرده است.
وي با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده و معرفي به مراجع قضايي با صدور قرار مناسب روانه زندان شد، بيان کرد: به شهروندان توصيه مي‌شود کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را دراختيار کسي قرار ندهند و به صورت دوره‌اي حتماً نسبت به تغيير رمز اول و دوم کارت خود اقدام نمايند، همچنین از اعتماد بي مورد پرهيز نمايند تا باعث بروز مشکل نشود.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان