۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در استان قزوین
کد خبر: ۱۶۵۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۶ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین مطرح کرد؛

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در استان قزوین

مدیرکل حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در استان قزوین
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین ،مهدی طاهرخانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از 30 عنوان برنامه در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: به همین مناسبت نمایشگاه هنری و ادبی، شب‌های شعروخاطره، نشست‌های علمی‌ و پژوهشی، تجلیل از شهدای ورزشکار، خانواده‌های شهدای سربازان گمنام و مراسم تجلیل از  فرماندهان و پیشکسوتان جهاد سازندگی برگزار می‌شود.

طاهرخانی افزود: در روز سوم خردادماه در ساعت 11 که هم‌زمان با آزادسازی خرمشهر است زنگ مقاومت و پیروزی زده می‌شود و نیز دعوت از فرماندهان عملیات دوران دفاع‌مقدس در صداوسیما از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: برگزاری مراسم صبحگاهی نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی، دعوت از فرماندهان و رزمندگان در زمینه دفاع مقدس برای سخنرانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه، تجلیل و سرکشی از خانواده‌های شهدا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت آزادسازی خرمشهر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دعوت از پیشکسوتان برای بیان خاطرات در دانشگاه و مدارس، برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت فضاسازی سطح استان نیز از در این ایام انجام می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان