۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دولتمردان به این باور نرسیده‌اند که باید روی پای خودمان بایستیم/ راهکار حل مشکلات اقتصادی، عمل به اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: ۱۶۳۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۲ ساعت: ۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

دولتمردان به این باور نرسیده‌اند که باید روی پای خودمان بایستیم/ راهکار حل مشکلات اقتصادی، عمل به اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این که دولت با جیب خالی نمی‌تواند کاری انجام دهد، گفت: راهکار حل مشکلات اقتصادی، عمل به اقتصاد مقاومتی است.

دولتمردان به این باور نرسیده‌اند که باید روی پای خودمان بایستیم/ راهکار حل مشکلات اقتصادی، عمل به اقتصاد مقاومتی است
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در دیدار جمعی از مسئولان نهادهای مختلف استان قزوین، اظهار کرد: فعال کردن چرخ کارخانه‌ها، استفاده کامل از ظرفیت زمین‌های کشاورزی و استفاده از توان و تخصص جوانان کشور، به معنای اقدام و عمل و به میدان آمدن در حوزه اقتصادی است.
وی تصریح کرد: اقدام یعنی عزم و تصمیم و عمل هم یعنی ابزار لازم را به‌دست بگیریم و در کارخانه‌ها و زمین‌های کشاورزی دست به تولید و اشتغال بزنیم و چرخ اقتصاد را به راه بیاندازیم.
امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که دولتمردان ما هنوز به این باور نرسیده‌اند که باید روی پای خودمان بایستیم، افزود: برخی خیال می‌کردند که امریکایی‌ها خیلی خوش قول هستند و همین‌که برجام به نتیجه برسد فوراً می‌آیند و ثروت‌های ما را آزاد می‌کنند و تحریم‌ها را بر می‌دارند و مبادلات ما با دنیا روان می‌شود اما همه دیدند که این امر محقق نشد.
وی یادآور شد: پس از برجام همه دیدند اگر امریکایی‌ها تحریمی را برداشتند، تحریم‌های بیشتری را اعمال کردند و بعد هم اعلام کردند که خیلی طول می‌کشد که ما تحریم‌ها را برداریم.
عابدینی اضافه کرد: این‌ها دقیقاً مطالبی است که رهبری بارهای بار در خصوص آن‌ها صحبت و هشدار دادند و تأکید کردند که به هیچ عنوان نمی‌توان روی قول امریکایی‌ها حساب باز کرد و ما هم به تبعیت از رهبری در نمازهای جمعه مطالبی را در این خصوص بیان کردیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به آیات 105 سوره بقره، 118، 119 و 120 آل عمران، گفت: ویژگی آن‌هایی که طرف مقابل ما در مذاکرات بودند در این آیات قرآن آمده است. خداوند در سوره بقره و آل عمران تأکید کرده که به آن‌ها اعتماد نکنید زیرا به شما خیانت می‌کنند، دروغ می‌گویند و هرگز خیر شما را نمی‌خواهند.
عابدینی اظهار کرد: تا وقتی جیب دولت خالی باشد، کاری نمی‌تواند انجام دهد و جیب دولت تا زمانی که اقتصاد سالم نباشد، خالی است و وقتی خالی بود مشکلات عدیده‌ای را پشت سر خود دارد و تنها راهکار حل مشکلات اقتصادی، عمل به اقتصاد مقاومتی است و با شعار مشکلات برطرف نمی‌شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان