۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مجوز ۷۲ موسسه اعزام دانشجو لغو شد
کد خبر: ۱۶۱۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۸ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

در آخرین بروز رسانی ؛

مجوز ۷۲ موسسه اعزام دانشجو لغو شد

کارگروه نظارت بر عملکرد موسسات اعزام دانشجو به خارج سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ، فهرست ۷۲ موسسه لغو مجوز شده اعزام دانشجو به خارج را اعلام کرد.

مجوز ۷۲ موسسه اعزام دانشجو لغو شد
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، این کارگروه در آخرین بروز رسانی اطلاعات خود که اواخر اسفند ماه سال گذشته، منتشر شد فهرست موسسات و شرکت های لغو مجوز شده و عدم تمدید اعزام دانشجو را منتشر کرد.
در این فهرست آمده است: بدیهی است این قبیل موسسات با توجه به ضوابط و مقررات، اجازه هیچگونه فعالیت درخصوص اعزام دانشجو از قبیل مشاوره، عقد قرارداد و غیره را نخواهند داشت.
تمام متقاضیان نسبت به اقدامات این موسسات دقت نظر کامل داشته باشند و پس از تاریخ لغو مجوز در صورت عقد قرارداد برای پیگیری شکایت احتمالی خویش، ضروری است از طریق مراجع قضایی اقدام کنند.
فهرست موسسات لغو مجوز شده اعزام دانشجو در پورتال خبری و سامانه اداره کل بورس به آدرس http://scholarship.saorg.ir/ نمایش داده شده است.
بر اساس این گزارش از 72 موسسه مذکور 10 موسسه به دلیل ارائه نکردن گزارش عملکرد و اعلام وضعیت به مدت سه ماه تعلیق هستند، 5 موسسه تا اطلاع ثانوی تعلیق شده اند، همچنین مجوز شش موسسه بنابر درخواست شخصی و اعلام انصراف صاحبان امتیاز لغو شده است.
مجوز دو موسسه نیز به دلیل فوت صاحب امتیاز، لغو شد و همچنین با تمدید مجوز یک موسسه نیز به استناد کارگروه 29 بهمن ماه 92 موافقت نشد.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان