۰۶/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۵ سه شنبه

صبح قزوین دانشجویان افسران جنگ نرم هستند/ در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه شوند
کد خبر: ۱۵۹۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج استان قزوین:

دانشجویان افسران جنگ نرم هستند/ در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه شوند

برزگر: دانشجویان افسران جنگ نرم هستند،در این نشست به دانشجویان آگاهی داده می شود تا ادامه مسیر را با برنامه ریزی پیش ببرند.

دانشجویان افسران جنگ نرم هستند/ در مقابل تهاجم فرهنگی واکسینه شوند

به گزارش  صبح قزوین ، بسیج یک حرکت انسجام یافته اجتماعی است که با توجه به فرهنگ هر جامعه و شرایط موجود در آن جامعه از قبیل جنگ، حوادث غیرمترقبه و حتی در زمان صلح و آرامش به صورت آماده باش برای روزهای سخت و شرایط بحرانی شکل می‌گیرد.

در کشور ما نیز بسیج یک نهاد اجتماعی به شمار می‌رود که با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی شکل گرفته و فعالیت می‌کند.

بسیج در کشور ما در قشرهای مختلف جامعه شکل گرفته و به صورت تخصصی فعالیت‌های قابل توجهی را انجام می‌دهد.

بسیج دانشجویی یکی از قشرهای مختلف بسیج است که در تمام دانشگاه‌‌های کشور فعالیت می‌کند و در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است.

دوم آذر سال 67 بنا به فرمان امام خمینی (ره) «روز بسیج دانشجو و طلاب» نام گرفت و امروز برای گرامیداشت این روز بزرگ برنامه‌های ویژه‌ای در سطح دانشگاه‌ها برگزارمی شود.

مهدی برزگر در حاشیه نشست مسئولان و شورای بسیج دانشگاه‌های استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی (پردیس ) قزوین برگزار شد، در گفت‌وگو ی اختصاصی با  خبرنگار صبح قزوین اظهارکرد:‌ جوانانی که امروز به عنوان دانشجو در دانشگاه‌ها مشغول تحصیل می باشند در سالهای آتی سیاستگذاران آینده خواهند بود.

images (4)

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به  تهاجم فرهنگی که  دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قالب جنگ نرم علیه کشورمان وارد کرده‌اند و شبهاتی که از طریق رسانه‌ها در اذهان جوانان دانشجو ایجاد  شده ، برگزاری چنین برنامه‌هایی  می تواند شبهات را از بین می برد.

استاد و دانشجو نماها با افکار پاک جوانان بازی می کنند

 این مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: در برخی از موارد مشاهده می‌شود که افرادی استاد نام و یا دانشجونما در لباس استاد و دانشجو وارد صحن مقدس دانشگاه‌ها می‌شوند و با افکار پاک جوانان بازی می کنند.

برزگر عنوان کرد: بنابر این باید بتوانیم راه مقابله با این افراد را برای نسل جوان دانشجو بازگو کرده و به نوعی دانشجویان را در برابر شبهات و  تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه کنیم.

وی اذعان کرد:  پس باید در چنین مراسم هایی  ازاساتید طراز اول حوزه و دانشگاه استفاده کنیم تا مبانی طرح ولایت و بسیج را آموزش  داده تا بتوانیم شبهات ایجاد شده را مرتفع سازیم.

برزگر توضیح داد: این شبهات و ابهامات در زمینه های عقیدتی،سیاسی،اخلاقی و تربیتی هستند که باید آن ها را واکسینه کنیم.

images (2)

این مسئول اضافه کرد: بهترین راه حل  برای مقابله با  تهاجم فرهنگی برگزاری نشست‌های تخصصی  جهت بازگو کردن حقایق انقلاب اسلامی برای جوانان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اهداف تشکیل بسیج دانشجو گفت: امام (ره ) و آذر سال 67 را روز بسیج دانشجو و طلبه نام‌گذاری کرد .
تا با این هدف که دانشجویان و طلاب بتوانند پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند و اهداف و آرمان‌های انقلاب را به هدف برسانند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان