۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تحقق شعار سال با تقویت تولید داخلی و رفع بیکاری امکانپذیر است
کد خبر: ۱۵۹۲۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

تحقق شعار سال با تقویت تولید داخلی و رفع بیکاری امکانپذیر است

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: استفاده درست از منابع با نگاه درون زا و ظرفیت سازی جدید در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در راستای مدیریت منابع بوده و موجبات پویایی کشور را فراهم می‌سازد.

تحقق شعار سال با تقویت تولید داخلی و رفع بیکاری امکانپذیر است
به گزارش خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، رضا عسگري، سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان که مزین بنام شهید علی اکبر تاروردیلو بود، با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت گزاری یک نعمت است که می بایست صادقانه و بی منت باشد.
وی در ادامه افزود: امیدوارم مولفه‎های مدنظر در تحقق شعار سال جاری از جمله تقویت تولید داخلی، رفع معضل بیکاری، جلوگیری از مصرف گرایی با مدیریت مطلوب منابع و فرهنگسازی در این زمینه محقق گردد تا ایران اسلامی در مسیر عزت و توسعه با شتاب بیشتری گام بردارد.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز ادامه داد: استفاده درست از منابع با نگاه درون زا و ظرفیت سازی جدید در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در راستای مدیریت منابع بوده و موجبات پویایی کشور را فراهم می‌سازد.
عسگری با اشاره به سرمایه‌های موجود در کشور، استان و شهرستان البرز اذعان کرد: در مسیر توسعه می‌بایست نگرش غالب جامعه نسبت به اشتغال و کارآفرینی تغییر نماید تا بتوانیم به نقطه مطلوب دست یابیم.
وی تصریح کرد: سرمایه‌های عظیمی از لحاظ زیرساخت‌های صنعتی و کشاورزی، منابع و مواد خام در سطح شهرستان وجود دارد که با بهره گیری از آنها می‌توان زمینه لازم جهت افزایش تولید، ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برداشت.
این مسئول در ادامه با اشاره به وظایف دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مردم ابراز کرد: شفاف سازی و بازنگری نحوه ارائه خدمات بر سرعت ارائه خدمت افزوده و از اتلاف وقت ارباب رجوع جلوگیری می‌نماید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته 1270 پرونده کارگری در شهرستان با اهتمام ویژه دستگاه قضایی مختومه شده است، گفت: امیدوارم با تدبیر مسئولین شهرستان در شناسایی فرصت‌های اشتغال در حوزه مسئولیت خود مشکلات کارگری و ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید در شهرستان البرز به حداقل ممکن برسد.
این مسئول در پایان ضمن تشکر از اعضا ستاد خدمات سفر شهرستان بخاطر ارائه خدمات به مسافران نوروزی، بیان کرد: امیدوارم با بهره گیری از تمامی امکانات در چارچوب استاندارهای موجود بتوانیم به حداکثر بهره وری دست یابیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان